چین خواهان خروج شهروندانش از افغانستان شد

به گزارش لنجان بلاگ، خبرنگاران : سفارت چین در کابل با ابراز نگرانی از احتمال افزایش خشونت ها در افغانستان، از شهروندان خود خواست این کشور را تَرک نمایند.

چین خواهان خروج شهروندانش از افغانستان شد

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش به نقل از مهر، سفارت چین در کابل با ابراز نگرانی از احتمال افزایش خشونت ها در افغانستان پس از خروج نیروهای ناتو، از شهروندان خود خواست این کشور را تَرک نمایند.

آناتولی گزارش داد، سفارت چین از شهروندان و سازمان های این کشور خواست تا نسبت به احتمال افزایش اقدامات تروریستی و خشونت هوشیار باشند.

در بیانیه سفارت چین در کابل آمده است: سال جاری شاهد افزایش خشونت ها در افغانستان هستیم. شرایط امنیتی در کشور رو به وخامت و پیچیده تر شدن است. شهروندان ما باید مراقب باشند و با پروازهای تجاری بین المللی فوراً این کشور را ترک نمایند.

گفتنی است، وانگ یی وزیر امور خارجه چین روز چهارم ژوئن و پس از خروج نیروهای خارجی در نشستی آنلاین با وزرای امور خارجه افغانستان و پاکستان در مورد افزایش نگرانی های امنیتی در افغانستان تبادل نظر کرد.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 28 تیر 1400 بروزرسانی: 28 تیر 1400 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 1081

به "چین خواهان خروج شهروندانش از افغانستان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چین خواهان خروج شهروندانش از افغانستان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید