توصیه های ارزان گردی در سفر به گرانترین شهرهای 2018

به گزارش لنجان بلاگ، گران ترین شهرهای دنیا توصیه های ارزان گردی برای سفر به این شهر ها

توصیه های ارزان گردی در سفر به گرانترین شهرهای 2018

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

سال 2018 میلادی که در هفته های ابتدایی خود را طی میکند و چند میلیارد نفر از جمعیت کره زمین، مشغول برنامه ریزی برای سفر به مقصدهای جهانگردی هیجان انگیز یا لاکچری یا ارزان در کشورهای مختلف هستند تا تعطیلات سال نو میلادی و جشن کریسمس 2018 را در فضایی خارج از خانه و شهر و کشور خود تجربه کنند. حجم مراجعه به سایت های رزرواسیون بلیط هواپیما، هتل، کروزهای جهانگردی لاکچری و همچنین شرکت در رویدادهای خاص برخی از کشورها در ایام ژانویه افزایش یافته و تخفیف های خاصی که برخی از برندها به خصوص در حوزه مد و لباس در کشورهای پر جهانگردی دنیا ارائه میکنند نیز، اشتیاق جهانگردی ژانویه را دو چندان کرده است.

معمولا طبق رسم همه ساله، در هفته های پایانی سال، فهرست هایی توسط نشریات و سایت های مطرح درباره برترین موضوعات اتفاق افتاده در سالی که گذشته ارائه می شود که خوانندگان را با امارهای جالبی آشنا می کند. مثل فهرست برترین مقصدهای جهانگردی دنیا، پر فروش ترین برندهای پوشاک، پر مصرف ترین ادکلن های آقایان، پر فروش ترین لوازم آرایش بانوان و امثالهم. این امارها و اطلاعات، خود نوعی تبلیغ غیر مستقیم برای برندها، مکان ها، شخصیت ها و به قولی موضوعاتی است که در این آمارها و طبقه بندی ها مورد بحث و بررسی قرار می گیرد و به نوعی توجه عمومی را جلب می کند.

(پاریس، پایتخت عشاق اروپا و مرکز مد و لباس فرانسه، مقصد شماره 1 جهانگردی اروپا گرد ها در ژانویه 2018 است که با وجود سرمای فرانسه در کریسمس، همچنان عاشقان شانزلیزه گردی و کافه گردی را به خیابان های این شهر گران اروپا می کشاند)

گاها، در فهرست برترین ها که با عناوین TOP10 یا Worlds Best و نظایر آن صورت می گیرد، شاهد حضور چیزها یا مکان ها یا شخصیت هایی در لیست های سالانه هستیم که معمولا دور از انتظار است. البته نباید از ذهن دور کرد که هر تحقیقی، بر اساس جامعه آماری و مقتضیات و محدودیت های متدلوژی و جامعه آماری صورت میگیرد و انتظار 100 درصد روی آمار ارئه شده، برداشت نادرستی خواهد بود. به هر حال یکی از راه های اعتماد به لیست های پایان سال میلادی که توسط رسانه ها معرفی می شود، اعتبارسنجی مرکزی است که آن را منتشر می کند.

(با استفاده از خدمات کروز های مجلل غول پیکر مثل پرنسس کروز، میتوان فرصت های جهانگردی دریایی لاکچری را در ژانویه 2018 تجربه کرد که البته بسته های تخفیف جذابی در سایت های معتبر جهانگردی مجازی در اختیار لوکس گردها واقع شده است)

بخش سفر و جهانگردی نشریه اینترنتی تلگراف انگلستان، اخیرا به مناسبت نزدیک شدن به روزهای پایانی سال پر فراز و نشیب 2017 میلادی، فهرستی از گران ترین و ارزان ترین مقصدهای جهانگردی معمولی و لاکچری دنیا منتشر کرد که همچون لیست های بیزینس اینسایدر، نشنال جئوگرافیک، تایم و سی ان ان، بازتاب های گسترده ای پیدا کرد.

در این فهرست، 10 شهر دنیا برای جهانگردان معرفی گشت. این 10 شهر، به واسطه گران بودن هزینه ها در ان، نمیتواند در فهرست مقصدهای لاکچری گردها قرار داشته باشد. چرا که الزاما، گران بودن هزینه ها در یک شهر، دال بر استقبال جهانگردان به آن نقاط و استفاده از خدمات جهانگردی و تفریح پر هزینه نیست. مثلا مالدیو، یکی از برترین مقصدهای لاکچری گردهای دنیا است که در فهرست 10 کشور گران برای مسافران چه لاکچری گرد و چه غیر لاکچری قرار ندارد.

(سنگاپور، کشور مدرن جنوب شرق آسیا و مقصد تحصیلی هیجان انگیز دانشجویان دکترا در قاره کهن، برای چهارمین سال پیاپی، گران ترین شهر دنیا برای جهانگردی شد. این کشور، فرصت های بسیاری برای لاکچری گردی اما ارزان در اختیار دنیاگرد ها قرار می دهد)

گزارش امروز سرویس جهانگردی لوکس تهران، نگاهی دارد به فهرست تلگراف. اما با این تفاوت که قصد داریم شیوه های جهانگردی ارزان در گران قیمت ترین شهرهای دنیا را در اختیار جهانگردان ژانویه گرد 2018 میلادی قرار دهیم. اگر شما به عنوان دانشجوی مدیریت، کارآفرینی، جهانگردی، جغرافیا و برنامه ریزی شهری ، تبلیغات و بازاریابی این گفتار را مطالعه می کنید، حتما نکات جالبی را برای تحقیقات بیشتر متوجه خواهید شد.

لاکچری گردی ، به معنای سفر گران نیست

قبلا در سلسله مقالاتی که به معرفی هشتگ های لاکچری گردی در دنیای مد و لباس و سفر در لوکس تهران پرداختیم و شما را با شرکت های ارائه خدمات کروز های لوکس مجلل آشنا کردیم، به این موضوع اشاره شد که لاکچری گردی به معنای گران سفر کردن نیست و اساسا، لاکچری گردها در قیاس با کسانی که غیر لاکچری سفر می کنند، الزاما هزینه های بیشتری در سفر به مقصدهای مختلف دنیا پرداخت نمی کنند.

مثلا شما به جزایر مالدیو سفر می کنید و در هتل 3 ستاره اقامت می کنید. همین سفر را یک لاکچری گرد به مالدیو انجام می دهد و در هتل 5 ستاره اقامت می کند یا در کلبه های ویژه مخصوص SPA که در نقاط مختلف این شهر زیبا با سواحلی شنی سفید و دریایی نیلگون ساخته شده است. لذتی که از اقامت در اماکن هست، قابل قیاس با اقامت در هتل 3 یا 4 ستاره نیست. اما هزینه تمام شده سفر لاکچری گرد در مالدیو، بعضا 1 برابر هزینه ای می شود که غیر لاکچری گردها پرداخت می کنند!

علت چیست؟

علت را میتوان در دلایل مختلفی جستجو کرد. مثلا :

  • لاکچری گردها، همیشه مقصدهای جهانگردی دنیا را بر اساس اطلاعات کامل و جامع انتخاب میکنند و از مدت ها قبل از تاریخ سفر، به برنامه ریزی سفر اقدام می کنند.
  • اشراف اطلاعاتی لاکچری گردها به نسبت جهانگردان عجله ای و بدون برنامه که به دنبال مقصدهای ارزان هستند، به مراتب بیشتر است.
  • لاکچری گردها همیشه از تخفیف های ویژه ای که درگاه های ارائه خدمات لاکچری گردی مثل اکسپدیا ارائه میکنند، استفاده کامل می برد تا هزینه تمام شده سفرهای رویایی با کرزوهای غول پیگر را با تخفیف و همچنین اقامت در مکان های اقامتی لوکس و مجلل را با بسته های ترکیبی و تجمعی ارزان رزرو کنند.

پس اطلاعات، در جهانگردی مجازی امروز دنیا، حرف اول را میزند. برای انگه لاکچری گرد باشید، برای انکه خوب و لوکس سفر کنید، برای اینکه لاکچری گردی شما ارزان تمام شود و لذت بیشتری در سفر تجربه کنید، باید اطلاعات خوب داشته باشید. این اطلاعات را امروزه میتوان از طرق مختلف بدست آورد که دنیای هشتگ ها، لایک ها، شبکه های اجتماعی، مد نویس ها، توریسم بلاگرها، فشن بلاگرها، سایت های جهانگردی، شبکه های اجتماعی تخصصی جهانگردی و اقامت خودمانی و امثالهم، بخشی از راهکار محسوب می شوند.

به همین خاطر است که معتقدیم، میتوان در 10 مقصد جهانگردی گران دنیا که شاید در نظر عموم، مکان هایی برای لاکچری گردها فقط باشد، ارزان سفر کرد.

از سنگاپور تا آلماتی

طبق بررسی های جامع اجرا شده بر اساس داده های مطالعاتی بر روی پایتخت های مختلف دنیا در سال 2017 میلادی، سنگاپور، گران ترین شهر دنیا و آلماتی قزاقستان، ارزان ترین مقصدجهانگردی سال بر اساس مطالعات تلگراف انگلستان است. بر خلاف تصور همیشگی که فکر میکردیم توکیو ژاپ یا نیویورک آمریکا و حتی ژنو سوییس، در فهرست گران ترین شهرها برای جهانگردان و مقصدهای محبوب لاکچری گردها هستند، این بار، کشور مدرن و با توسعه شتابان و دانش بنیان سنگاپور، در فهرست گران ترین مقصدهای دنیا قرار گرفت.

این فهرست، بر اساس 150 معیار خرید اقلام در 133 شهر در سراسر دنیا توسط Intelligence Units WorldWide Cost of Living Survey نشریه اکونومیست انجام شد تا ارزان ترین و گران ترین شهرهای دنیا بررسی شود. با این حال، هنوز، فرانسه، ژاپن، سوییس، دانمارک و کره جنوبی با وجود حجم بالای جهانگرد سالانه، در فهرست مقاصد گران قیمت دنیا برای جهانگردان محسوب می شوند.

جالب است که بدانید، لندن، پایتخت محبوب انگلستان که مدتی است به واسطه حملات ترویستی و خروج انگلیس از اتحادیه اروپا، با اقتصاد نامناسبی به خصوص پس از المپیک 2012 لندن روبرو شد، از ردیف ششمین شهر گران دنیا به رده 24 تنزل یافت. این به آن معنی است که در سال 2017، لندن با ده ها میلیون جهانگرد، حتی در فهرست 20 مقصد جهانگردی گران دنیا نیز قرار نگرفت و این خبر خوشی برای ژانویه گردهای 2018 میلادی است.

رتبه اول در گران ترین شهرهای دنیا : سنگاپور

رتبه نخست گران قیمت ترین شهر دنیا به پایتخت سنگاپور رسیده است. سنگاپور، سه دهه است که یکی از مهم ترین مقصدهای تحصیلی، تحقیقاتی، صنعتی و دانش بنیان و حتی جهانگردی شرق آسیا به شمار می رود و با وجود جمعیت و وسعت کم، اما بالاترین سطح بهره وری و تولید ناخالص ملی را در میان کشورهای آسیایی (به جز چین و ژاپن) در اختیار دارد.

سنگاپور، کشوری صادرات محور و کاملا دانش بنیان است. 3 دانشگاه این کشور، در فهرست 100 دانشگاه برتر دنیا واقع شده است. سنگاپور، هزینه های بسیاری برای تحصیل و تحقیقات صرف میکند و سالانه هزاران دانشجوی دکترا در قالب طرح SINGA، برای تحصیل رایگان، روانه دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی این کشور می شوند. این کشور با هتل ها و مراکز خرید لوکس و مراکز SPA هیجان انگیز و محیطی تمییز و پاک و امن، یکی از وسوسه انگیز ترین مقصدهای لاکچری گردی دنیا است وفی الواقع مقصد گرانی برای جهانگردی به شمار می رود.

(یکی از راه های جالب برای اجاره کردن ارزان قیمت محل اقامت در گران ترین کشور دنیا برای جهانگردی، استفاده از فرصت های اقامتی ارزان قیمتی است که شهروندان این کشور در خانه های خوب به صورت عمومی یا اختصاصی در اختیار جهانگردان بین المللی قرار می دهند)

دلار سنگاپور هم از ارزهای گران دنیا به شمار می رود که برابری بالایی با دلار آمریکا دارد. یکی از مدرن ترین و لوکس ترین کشورهای دنیا همین سنگاپور است که نزدیک مالزی بوده و زمینی میتوان به این مقصد جذاب مدرن سفر کرد.

(صدها فرصت اقامتی لوکس و متوسط توسط میزبان های سنگاپوری در airbnb در اختیار جهانگردان است که برای اقامت به نسبت ارزان در گران ترین شهر دنیا در سال 2017 میلادی توصیه می شود. مخصوصا برای کسانی که به صورت گروهی به جنوب شرق آسیا سفر میکنند، اقامت در خانه های لوکس ارزان و دوبلکس توصیه می شود)

اگر قصد سفر ارزان به گران ترین شهر دنیا در سال 2017 را در برنامه ژانویه گردی 2018 دارید، توصیه میکنیم مقصدهای ارزان گردی را از لونلی پلنتی ها و تریپ ادوایزری ها جویا شوید. صدها فرصت اقامتی لاکچری با تخفیف خوب را میتوانید در هتلز در این کشور گران بیابید.

(از طریق هتلز دات کام میتوانید برای ژانویه 2018 میلادی، محل های اقامت خوب با تخفیف هیجان انگیز را در گران ترین کشور دنیا در اختیار بگیرید و حتی نسبت به رزرو خودرو اجاره ای، تورهای جهانگردی ارزان و بسیاری از بسته های جهانگردی که در این کشور توسط آژانس ها برای تعطیلات پیش رو ارایه می شود استفاده کنید)

(همانطور که در سایت هتلز دات کام مشاهده می کنید، نرخ اقامت در هتل های 3 و 4 ستاره سنگاپور بین 30 تا 50 درصد تخفیف همراه شده است که فرصت خوبی برای سنگاپور گردی هیجان انگیز و ارزان است. هر چقدر مدت اقامت شما بیشتر و تعداد نفرات بیشتر باشد، تخفیف های بیشتری دریافت خواهید کرد)

(همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، هزینه های هر شب اقامت در هتل های 5 ستاره لوکس سنگاپور در ژانویه 2018 با تخفیف های قابل ملاحظه ای همراه شده است که به با وجود حجم قابل ملاحظه جهانگردان برای سفر به این منطقه خوش آب و هوا در جنوب آسیا در کریسمس 2018، نرخ های مطلوبی است)

اگر قصد اقامت چند روزه در این کشور را دارید از خدمات کوچ سرفینگی ها (میزبان های مهمان نواز رایگان) در این کشور استفاده کنید. اگر قصد اقامت در هتل های لوکس و مجلل این کشور را ندارید، از خانه های اجاره ای شهروندان این کشور در AIRBNB.COM استفاده کنید.

(بیش از 51 هزار میزبان مهمان نواز رایگان، آماده ارائه خدمات میزبانی به جهانگردان در سنگاپور هستند. این فرصت ایده آلی هست که کوچ سرفینگ ها در این کشور در اختیار ترویست های قرار می دهند. ثبت نام رایگان و استفاده از خدمات، منوط به ارزیابی دقیق شما از اعتبار و هویت میزبان است)

خدمات جذابی که لونلی پلنتی ها در اختیار لاکچری گردها و همچنین ارزان گردهای سنگاپور قرار می دهند را اینجا تماشا کنید.

رتبه 2 در گران ترین شهرهای دنیا : هنگ کنگ

دومین شهر گران دنیا در این کشور کوچک شرق آسیا واقع شده است. جایی به شدت مدرن و لوکس که میشود از ان به عنوان نیویورک شرق قاره کهن نام برد. هزینه ها در این منطقه بسیار بالاست و این قضیه برای جهانگردان خودمانی و کوله پشت گردها، قابل ملاحظه است. معمولا هنگ کنگ در فهرست مقصدهای جهانگردی خودمانی و متداول جهانگردان در قاره اسیا قرار نمی گیرد و شاید یکی از دلایلش، فارغ از هزینه ها، اطلاعات ضعیف جهانگردان از این مقصد لوکس و هیجان انگیز جنوب شرق آسیا باشد.

(در هتلز، بیش از 500 مقصد اقامتی لاکچری و متوسط با طیف های قیمتی و اقامتی گوناگون در اختیار جهانگردان واقع شده است. از همه مهم تر، پیش از رزرو هر محل اقامت معرفی گشته، میتوانید از نظرات دیگر مسافران استفاده کنید. بیش از 141 هزار نظر درباره مقصدهای اقامتی در هنک کنگ در دسترس است)

اگر قصد جهانگردی ارزان در این کشور را دارید، توصیه میکنیم به ده ها هزار توصیه ای که تریپ اداویزری ها درباره جهانگردی ارزان و جذاب و هیجان انگیز در هنگ کنگ اشاره کردند مراجعه کنید و مقصدهای اقامتی ارزان و با کیفیت و هم چنین رستوران های با غذاهای خوب و مطلوب را پیدا کنید.

(هنک کنگ، نیویورک شرق آسیا، جشنواره ای از برندهای معروف مد و لباس از گوچی و مارک جیکوبز تا تیفانی است که لاکچری گردی در مراکز خرید مجلل و بزرگ آن، فرصتی برای جهانگردی هیجان انگیز لاکچری گردها در 2018 خواهد بود)

سبک زندگی و فرهنگ مردمان این کشور، میتواند ارمغان خوبی برای علاقمندان به آشنایی با زندگی مردمان این خطه از قاره کهن باشد. در اکسپدیا، میتوان هتل ها و کروزهای ارزان با تخفیف ویژه را برای کریسمس گردی 2018 در این کشور گران، در اختیار داشت. برای کسب اطلاعات بیشتر به این نشانی بروید.

(خدمات جهانگردی ارزان برای هنک کنگ گردی در 2018 را میتوان در expedia شاهد بود)

اگر عاشق کروزگردی های رویایی در اطراف هنگ کنگ هستید، توصیه میکنیم از خدمات کروز گردی اکسپدیا استفاده کنید.

رتبه سوم در گران ترین شهرهای دنیا : زوریخ

جای تعجب نیست که در فهرست 10 مقصد جهانگردی گران دنیا، نامی از شهرهای سوییس به میان می آید. سوییس، همیشه کشور صلح طلب و بین المللی بوده و مقر بسیاری از سازمان ها و فدراسیون های ورزشی و سیاسی و علمی دنیا در این کشور واقع شده است. مقر اروپایی سازمان ملل متحد نیز در ژنو واقع شده است. سوییس، پایتخت ساعت و مد و صنایع سنگین و ظریف و دانش بنیان اروپا و به نوعی پایتخت بانک های بزرگ دنیا محسوب می شود. به همین خاطر، پایتخت بیزینس قاره سبز است و کشوری گران!

شهرهای ژنو و زوریخ نیز همیشه مقصدهای گرانی برای جهانگردان بوده است و چند سالی است که به فهرست کشورهای عضو شنگن پیوسته است. با انکه مقصد جذابی برای طبیعت گردها هست، اما هزینه های اقامتی و جهانگردی و تفریحی این کشور بسیار بالاست. اما برای جهانگردی ارزان در این کشور، در صورتی که رواید شنگن را دریافت کرده اید، میتوانید از:

  • توصیه های تریپ ادوایزری ها برای آشنایی با مقصدهای لاکچری گردی ارزان قیمت در شهرهای مختلف سوییس استفاده کنید.
  • از خدمات لونلی پلنتی ها و کوچ سرفینگ ها برای پیدا کردن همسفر و همچنین میزبان های مهمان نواز رایگان برای گردش در این کشور بهره مند شوید.
  • میتوانید از خدمات COM برای اشنایی با مکان های اقامتی جذاب، ارزان، با تخفیف ویژه در ژنو و سوییس استفاده کنید.
  • میتوانید با خدمات اکسپدیا یا TRIVAGO یا حتی COM ، مکان های اقامتی لوکس یا غیر لوکس با هزینه کم (BUDGET TRAVEL) پیدا کنید و رزرو کنید.

بنابراین در سفر به سوییس، چه برای روستاگردی و چه طبیعت گردی و چه جهانگردی لوکس، همیشه از سایت های مطرح جهانگردی دنیا استفاده کرد و با نظرات کاربران و تصاویری که روی هشتگ های معروف سوییس گردی بارگذاری می شود، آشنا شوید. برای زوریخ گردی لاکچری و حتی ارزان از سایت رسمی جهانگردی زوریخ در این نشانی استفاده کنید.

رتبه 4 در گران ترین شهرهای دنیا : توکیو

توکیو چهارمین مقصدجهانگردی گران دنیا است. هیچ گاه این کشور در فهرست 20 مقصد جهانگردی دنیا هم نبوده است. اما المپیک تابستانی سال 2020 میلادی ژاپن سبب می شود تا این کشور، تا 2 سال آینده به مقصد فعالی برای جهانگردی هیجان انگیز در شرق آسیا بدل شود. مخصوصا انکه ژاپنی ها برای جذب جهانگرد درحوزه های جهانگردی سلامت، جهانگردی صنعتی و جهانگردی تحصیلی و ورزشی، سرمایه گذاری های کلان انجام داده اند. به هر حال، توکیو و ژاپن، مقصدهای گران قیمت آسیا محسوب می شوند و افزایش سالانه ین ژاپن در مقابل ارزهای خارجی، خود نشان دهنده گران تمام شده سفر به این مقصد است.

(حتی در شهر گرانی مثل توکوی، می توان از فرصت های اقامتی زیر 30 دلار به ازای هر شب در airbnb استفاده کرد)

اما برای سفر به ژاپن هم که خیلی از مردم انگلیسی بلد نیستند، میتوان جهانگردی ارزان را در دستور کار واقع شده است:

  • مقصدهای جهانگردی جذاب در توکیو را با لنز دوربین شهروندان ژاپنی یا جهانگردان بین المللی رصد کنید. این کار با بررسی هشتگ TOKYO در اینستاگرام به راحتی امکان پذیر است.
  • از خدمات COM برای بررسی مقصدهای اقامتی خودمانی در خانه شهروندان ژاپن استفاده کنید.
  • اگر به دنبال هتل های لوکس با تخفیف ویژه هستید، به COM رجوع کنید.
  • اگر قصد کروز گردی در اطراف این جزیره بزرگ را دارید، به اکسپدیا یا Luxurycruises مراجعه کنید.
  • از نظرات منتشر شده ده ها هزار جهانگرد توکیو گرد در COM استفاده کنید.
  • سفر خود به ژاپن را دقیق برنامه ریزی کنید. برنامه ریزی دقیق به چهارمین مقصد جهانگردی گران دنیا، هزینه های تمام شده سفر شما را به طور قابل ملاحظه ای کاهش می دهد.

(بیش از 1 میلیون نظر توسط صدها هزار توکیو گرد در تریپ ادوایزر در اختیار جهانگردان به چهارمین شهر گران دنیا است)

سایت رسمی جهانگردی توکیو در این نشانی در دسترس است.

رتبه 5 در گران ترین شهرهای دنیا : اوساکا

شهر اوساکا ژاپن از دیدنی ترین مقصدهای جهانگردی طبیعی و صنعتی شرق آسیا است که سالانه جهانگردان بسیاری را به سمت خود جلب میکند . انتظار میرود بخاطر برگزاری المپیک تابستانی ژاپن، این شهر نیز در سالهای اینده یکی از مقصدهای جهانگردی فعال این کشور شود. اما به هر حال، همچنان از گران ترین شهرهای دنیا برای سفر جهانگردان محسوب می شوند. اگر از توصیه های 5 گانه توکیو گردی برای سفر ارزان استفاده کنید، سفر به اوساکا نیز خیلی گران نخواهد بود.

(بیش از 275 هزار توصیه برای اوساکا گردی ارزان و هیجان انگیز در تریپ ادوایزر ارائه شده است)

رتبه 6 در گران ترین شهرهای دنیا : سئول

پایتخت مدرن و فناورانه کره جنوبی، طبق نظر اکونومیست، ششمین شهر گران دنیا است. جایی که پر سرعت ترین اینترنت دنیا در اختیار جهانگردان قرار می گیرد و مقصدهای جهانگردی طبیعتی و تفریحی هیجان انگیز بسیار دارد. سئول، با انکه بارها محل برگزاری رقابت های ورزشی و صنعتی دنیا بوده، اما هنوز یک مقصد جهانگردی ارزان و شناخته شده نیست.

(صدها فرصت اقامتی با تخفیف توسط هتلز در پایتخت مدرن کره جنوبی در اختیار جهانگردان است)

دنیا همان اندازه که کره جنوبی را با غول هایی همچون LG, SAMSUNG می شناسد، با ظرفیت های جهانگردی نمی شناسد. اگر قصد سفر ارزان قیمت به این کشور جذاب و مدرن و در حال توسعه چشمگیر کره جنوبی دارید، توصیه های زیر را در نظر داشته باشید:

  • اکثریت مردم کره جنوبی مسلط به زبان انگلیسی نیستند. در سفر خود، به این موضوع توجه کنید.
  • با وجود هزینه های گران خرید اقلام خوراکی و پوشاکی در کره، میتوان مقصدهای ارزان گردی خرید را در این شهر پر جمعیت، با نظرات کاربران تریپ ادوایزر بدست آورد.
  • اگر قصد آشنایی تصویری لحظه به لحظه با نقاط مختلف سئول دارید، به این هشتگ اینستاگرام بروید و سئول گردی ارزان را با لنز دوربین جهانگردان اینستاگرد کره جنوبی تجربه کنید.
  • برای اقامت در سئول که هر سال رتبه ان در فهرست گران ترین پایتخت های دنیا، صعودی می شود، اقامت در خانه های شهروندان این شهر (AIRBNB) و همچنین تخفیف های هیجان انگیز (HOTELS) را از قلم نیاندازید
  • بسیاری از جهانگردان در سفر به این مقصد گران ، از خدمات اقامتی ارزان هاستل ها استفاده می کنند.
  • ده ها هزار توصیه برای سئول گردی هیجانی و لاکچری در تریپ ادوایزر در خدمت شما است.

نکته هفتم در گران ترین شهرهای دنیا : ژنو

ژنو گردی، همیشه گران بوده است. این شهر چند میلیتی چند زبانه، از گران ترین شهرهای دنیا است که البته به نسبت سال قبل، 3 پله نزول را تجربه کرده و به نظر می رسد که فضا برای جهانگردان لاکچری و حتی ارزان گرد در ژنو، در ژانویه 2018 ، کمی بهتر از سال 2016 و 2017 میلادی باشد. ژنو، یکی از مقصدهای تحصیلی ارزان و تقریبا رایگان دنیا است که دانشجویان ایرانی و بین المللی زیادی در آن مشغول به تحصیل هستند.

برای جهانگردی ارزان در سوییس:

  • اشراف اطلاعاتی خود را بر روی مقصدهای جهانگردی این شهر افزایش دهید
  • ژنو گردی اینستاگرامی را از قلم نیاندازید.
  • مقصدهای لاکچری گردی سوییس زیاد نیست. اما مقصدهای روستاگردی جذاب بسیاری در خارج شهرهای بزرگ دارد که دست کمی از تجربه SPA در مالدیو و بالی اندونزی نیست!
  • اگر چه کوچ سرفینیگی ها در ژنو خیلی فعال نیستند، اما با هتل و هاستل ها، میتوان مراکز اقامتی ارزان را پیدا کرد. اگر چه اکسپدیا، هر از گاهی شما رابا مقصد های اقامتی ارزان و با تخفیف لاکچری آشنا می کند.

(در اکسپدیا میتوان در یکی از گران ترین شهر های دنیا (ژنو سوییس) مقصدهای اقامتی ارزان با تخفیف را مشاهده کرد)

از سایت مرجع جهانگردی سوییس برای آشنایی با شیوه های جهانگردی ارزان و هیجان انگیز استفاده کنید. افرادی که ویزا شنگن را دارند میتوانند به راحتی به شهرهای این کشور سفر کرده و حتی با قطار، سفری ارزان و جذاب را در این کشور زیبا مرکز اروپا تجربه کنند.

نکته هشتم در گران ترین شهرهای دنیا : پاریس

پاریس در سال 2017 به نسبت سال 2016 میلادی، مقصد ارزان تری برای سفر جهانگردان شده است. شهر عشاق اروپا و یکی از رمانتیک ترین شهرهای قاره سبز برای جهانگردان عاشق تاریخ هنر و معماری و موسیقی و کافه و رستوران و سینما، گر چه مقصد ارزانی برای جهانگردی نیست، اما کلانشهر پاریس، هزاران مرکز اقامتی ارزان قیمت و مقصدهای شکم گردی برای BUDGET TRAVELLER دارد که کار را برای جهانگردان اسان می کند.

(سایت رسمی جهانگردی شهر پاریس، هزاران اطلاعات جهانگردی و اقامتی و شکم گردی و لاکچری گردی را در اختیار ژانویه گردها قرار می دهد.)

پاریس، جاهای دیدنی بسیاری برای لاکچری گردها دارد که هتل های لوکس و پاساژ های خرید مجلل در منطقه آسمانخراش های لدوفانس، تنها مشتی نمونه خروار است. به هر حال، عشق پاریسی ها، ژانویه 2018 را میتوانند ارزان تر از همیشه به فرانسه بروند و به نظر می رسد، تسهیل در صدور ویزا برای ایرانیان در چند سال اخیر نیز سبب افزایش سفر هموطنان به این کشور شده است.

برای سفر ارزان به پاریس :

  • توصیه های پاریس گردی خاص تریپ ادوایزری ها را که بیش از 2 میلیون توصیه می شود را از قلم نیاندازید.
  • بهترین مقصدهای لاکچری گردی و هیجان انگیز در پاریس را روی این هشتگ دنبال کنید.
  • اگر دوست دارید در رویدادهای بین المللی پاریس شرکت کنید و باجهانگردان بین المللی اشنا شوید، توصیه میکنیم که از خدمات اینترنیشنی ها استفاده کنید.
  • در هتل و هاستل و اکسپدیا، بسته های سفر و جهانگردی و اقامتی وسوسه کننده ای برای اقامت راحت در پاریس و حومه در دسترس است که در نظر داشته باشید.
  • برای اقامت در خانه شهروندان پاریس با رنج های قیمتی متفاوت، به AIRIBNB شعبه پاریس بروید.

سایت های رسمی جهانگردی پاریس هم میتواند شما را برای جهانگردی ارزان اما هیجان انگیز در مقصد شماره یک جهانگردی دنیا یاری کند.

رتبه 9 در گران ترین شهرهای دنیا : نیویورک

پایتخت اقتصاد ایالات متحده آمریکا، هر سال با تنزل رتبه در فهرست 10 شهر گران جهانگردی دنیا روبرو می شود و این پیام خوبی به علاقمندان به جهانگردی در نیویورک است. شهری که دیار مد و لباس آمریکای شمالی بوده و سالانه ده ها میلیون جهانگرد به صورت هوایی و دریایی و زمینی، راهی دیار آسمان خراش های آمریکا می شوند. مقر سازمان ملل و پایتخت بورس بازهای دنیا (وال استریت)، واقعا شهر گرانی حتی برای اقامت چند روزه است.

اما باید توجه داشت که نیویورک، همچون دیگر کلانشهرهای پر جمعیت دنیا، فرصت های بسیاری برای لاکچری گردی ارزان قیمت دارد که میتوان این فرصت ها را برای جستجویی کوچک در فضای مجازی پیدا کرد. اگر قصد نیویورک گردی در ژانویه 2018 میلادی یا فروردین 1397 و پس از ان را دارید:

  • از 3 میلیون توصیه منتشر شده در تریپ ادوایزر درباره مقصدهای جهانگردی و اقامتی و سفر و تفریح نیویورک استفاده کنید.
  • اقامت در نیویورک، مساله مهمی است و در صرفه جویی هزینه ها تاثیر گذار؛! توصیه میکنیم که هزینه های سفر خود را با AIRBNB و EXPEDIA و HOSTELWORLD کاهش دهید.
  • برای آشنایی با مقصدهای جهانگردی لاکچری و طبیعی و شکم گردی نیویورک، با هشتگ های آن در اینستاگرام همراه شوید.
  • اگر دوست دارید با میزبانهای مهمان نواز نیویورکی و رویدادهای رایگان شهر آشنا شوید، کوچ سرفینگ و اینترنیشن نیویورکی ها را از قلم نیاندازید.
  • از بندر نیویورک به مقصدهای زیادی در آمریکا میتوان با کروز سفر کرد. از خدمات کروز گردی لاکچری کروز برای آشنایی با بسته های جهانگردی دریایی لوکس نیویورک استفاده کنید.

(اکسپدیا، آفرهای هیجان انگیز ارزان قیمت را برای لذت سفر به نیویورک در سال 2018 میلادی در اختیار جهانگردان قرار داده است)

رتبه 10 در گران ترین شهرهای دنیا : کپنهاگ

پایتخت دانمارک، همچنان در فهرست 10 شهر گران دنیا واقع شده است و به نظر نمی رسد، در سالهای اینده نیر شاهد تغییر قابل ملاحظه ای در رتبه این شهر اروپایی مدرن در فهرست شهرهای گران دنیا باشیم .به طور کل، پایتخت های منطقه اسکاندیناوی مثل: هلسینکی فنلاند، استکهلم سوئد و اسلو نروژ، مقصدهای گرانی برای سفر محسوب می شوند و هزینه های اقامتی و شکم گردی و تفریح و سفر در این مناطق سرد شمالی، به نسبت دیگر مقصدهای اروپا گران تر است.

(بیش از 320 هزار محل اقامت لوکس و متوسط توسط اکسپدیا در سراسر دنیا معرفی می شود که شماری به شهرهای دانمارک اختصاص دارد. حتی لاکچری ترین هتل های این کشور را میتوان با تخفیف های باور نکردنی اکسپیدا رزرو کرد. طبق رسم همیشکی، به ازای هر 10 شب، 1 شب اقامت رایگان به مسافران اعطا می شود)

کشورهای اسکاندیناوی به دلیل مالیات بالا، همیشه مقصدهای گرانی برای سفر و تفریح محسوب می شدند و به همین خاطر، جای تعجب نیست که نام یکی از پایتخت های این منطقه شمال اروپا در فهرست گرانترین شهرهای دنیا قرار گرفته است. اما با این حال، برای لاکچری گردی ارزان در کپنهاگ، روش های زیر را در ژانویه 2018 و پس از آن در نظر داشته باشید:

(هتلز از جمله برترین سایت های رزرواسیون لاکچری گردها و مسافران دانمارک است)

(در LonelyPlanet که برترین راهنمای جهانگردی در مناطق مختلف دنیا محسوب می شود، ایده های جذابی برای رایگان گرد و لاکچری گردی در این شهر ارائه شده است)

  • بیش از 480 هزار نظر و توصیه توسط کاربران دانمارک گرد تریپ ادوایزر درباره مقصدهای جهانگردی و اقامتی در شهرهای مختلف این کشور ارائه شده است که همه روش های جالبی برای ارزان گردی در این منطقه محسوب می شود. به این لینک مراجعه کنید.
  • اگر قصد دارید با هتل های لوکس و مجلل دهمین شهر گران دنیا (کپنهاگ) اشنا شوید، از این آدرس استفاده کنید.
  • تخفیف های ویژه ای که hotel و expedia برای دانمارک گردی هیجان انگیز و ارزان برای لاکچری گردها ارائه کرده اند را در نظر داشته باشید.
  • در لونلی پلنت، میتوانید در فروم دانمارکی ها، با مسافران دانمارک و شهروندان لاکچری گرد و جهانگرد آن برای دریافت اطلاعات خوب درباره مقصدهای لاکچری و ارزان گردی آن تبادل نظر کنید. خدماتی که به صورت رایگان در این کشور در اختیار جهانگردان قرار می گیرد نیز در این سایت معروف ارائه شده است.

توصیه های ارزان گردی در ژانویه 2018

اگر قصد لاکچری گردی ارزان به 10 مورد از گران ترین شهرهای دنیا در ژانویه 2018 یا نوروز 97 و پس از آن را دارید، توصیه های 10 گانه زیر را در نظر داشته باشید:

  • از جادوی هشتگ ها برای بررسی مقصدهای جهانگردی جذاب دنیا در شهرهای مختلف و همچنین تبادل نظر با جهانگردانی که این تصاویر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته اند استفاده کنید.
  • از شبکه های اجتماعی عمومی جهانگردی مانند تریپ ادوایزر و لونلی پلنت برای آگاهی از فرصت های جهانگردی لاکچری ارزان و همچنین آشنایی با نقاط دنیاگردی وتفریحی ارزان کمتر شناخته شده در شهرهای مختلف دنیا استفاده کنید.
  • برخی از سایت های جهانگردی و رزرواسیون مثل کایاک، اکسپدیا، هتلز و هاستل، فرصت های اقامتی ارزان قیمت (هتل در هتل های مجلل) را در اختیار جهانگردان قرار می دهند. همیشه تمرکز بر روی اطلاعات این درگاه های معروف بین المللی جهانگردی را در نظر داشته باشید.
  • رزرواسیون هتل ها، تورها، کروزها و بسیاری از رویدادها و فرصت های جهانگردی در سراسر دنیا، در صورتی که از قبل با برنامه ریزی انجام شود، هزینه کمتری را به شما تحمیل می کند. حتی در ژانویه و HISGH SEASON
  • اگر علاقمند به گردش در مقصدهای جهانگردی لاکچری دنیا هستید، از سایت های معروفی مثل تلگراف و تریواگو استفاده کنید.
  • برای صرفه جویی در هزینه های خود، همیشه از فرصت های اقامتی ارزان قیمت که توسط شهروندان کشورها ارائه می شود استفاده کنید. این خدمات در airbnb در خدمت شما خواهد بود و در 65 هزار شهر دنیا، میلیون ها میزبان آماده خدمات رسانی برای اقامتی هیجان انگیز در داخل زندگی سنتی شهروندان هستند.
  • کوچ سرفینگ ها، فرصت های اقامتی رایگان را در اختیار برخی از جهانگردان قرار می دهند. پیش از استفاده از این خدمات رایگان، اعتبارسنجی خوبی از هویت آگهی دهنده در اختیار داشته و امتیازهای داده شده توسط دیگران به کاربر میزبان را در نظر بگیرید.
  • اگر در رویدادهای رایگانی که توسط org در 390 شهر دنیا در اختیار جهانگردان قرار می گیرد استفاده کنید، فرصت خوبی برای شما جهت تعامل با متخصصان و جهانگردان مقیم شهر مقصد شما فراهم می شود.

اگر برای گردش لاکچری یا ارزان قیمت در ژانویه 2018 به صدها شهر دنیا، نیاز به اطلاعات در حوزه مطالبی که در این گفتار ارائه شد هستید، درخواست های خود را کامنت کنید.

همیشه دنیای مد و لباس و لاکچری گردی را با لوکس تهران تجربه کنید.

به نظر شما ، لاکچری ترین مقصد جهانگردی خاورمیانه در ژانویه کجاست؟

منبع: لوکس تهران
انتشار: 11 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 318

به "توصیه های ارزان گردی در سفر به گرانترین شهرهای 2018" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توصیه های ارزان گردی در سفر به گرانترین شهرهای 2018"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید