معرفی برترین برندهای مطرح هواپز یا فر نوری موجود در بازار

به گزارش لنجان بلاگ، می دانیم که سبک زندگی هر کدام از ما در بلندمدت می تواند اثرات خوب یا بدی بر سیستم بدن و اندام ما بگذارد. با توجه به وفور غذاها در لابه لای صفحات مجلات و اینترنت، امروزه آشپزی دیگر مثل سابق محدود نیست. اگر در پی آشپزی رژیمی هستید و دوست ندارید روغن مصرف کنید، می توانید از انواع هوا پز یا فر نوری (air fryer) بهره ببرید که برای تهیه غذا نیازی به روغن و آب ندارد. البته زمانی که می خواهید به بازار بروید و خرید کنید، با دریایی از برندهای هواپز روبه رو خواهید شد. پس در این راهنما همراه ما باشید تا شما را با برندهای برتر هواپز آشنا کنیم و نقاط ضعف و قوت احتمالی هرکدام را در حد مختصر، مورد آنالیز قرار دهیم.

معرفی برترین برندهای مطرح هواپز یا فر نوری موجود در بازار

8 برند برتر هواپز موجود در بازار ایران

  • هواپز تفال
  • هواپز هانوور
  • هواپز فلیور ویو
  • هوا پز آریته
  • هواپز مباشی
  • هوا پز ساپر
  • هواپز دسینی
  • هواپز مکسی

هواپز تفال (TEFAL)

تفال شرکتی فرانسوی است که در سال 1956 در سارسله فرانسه تاسیس شده و نام خود را از دو واژه TEFlon و ALuminium گرفته است (TEFAL). این شرکت خوشنام و مشهور یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکت های لوازم خانگی در دنیا است و یکی از برترین برندهای هواپز نیز هست. این شرکت هواپزهای بسیار با کیفیتی فراوری می نماید. پس عجیب نیست که قیمت محصولات تفال بالا باشد.

  • از ویژگی های انواع هواپز تفال، مجهز بودن این دستگاه به فناوری کنترل دما و خاموشی اتوماتیک است.
  • در ضمنً در بیشتر مدل های این شرکت امکان مقدار گیری با قاشق مخصوص، چرخش اتوماتیک و پخت و پز با جریان هوای داغ از بالا به پایین و کامل وجود دارد.
  • استفاده از درب شیشه ای ضدخش و کاملاً شفاف تعبیه شده است.
  • جنس سبد محصولات تفال اغلب سرامیک مقاوم است.
  • قیمت هواپز تفال هم بین رنج 4 تا 8 میلیون قرار گرفته است.

هواپز هانوور (Hannover)

هانوور یکی از معتبرترین برندهای هواپز آلمانی است که کیفیت بالایی را در محصولات خانگی خود دارد. البته ایرادی وجود دارد که محصولات هانوور به علت تحریم های کشورمان، امکان ارائه گارانتی از شرکت را مرجع ندارند. چون نمایندگی این شرکت در ایران تعطیل شده است. اما در عین حال خدمات پس از فروش این شرکت، زبانزد است. محصولات هواپز هانوور با وجود کیفیت بسیار بالا و استفاده از مواد باکیفیت قیمت مناسبی دارند.

  • جنس بدنه هواپزهای هانوور اغلب پلاستیک بسیار مقاوم در برابر گرماست که به این ترتیب می توانید حتی دستگاه در حال پخت و داغ را هم به راحتی جابه جا کنید و دست بگیرید.
  • در ضمنً جنس دیگ این هواپز شیشه است که قابل شست وشوی ساده هم هست.
  • انواع هواپز هانوور علاوه بر پخت بسیار مناسب کیک و شیرینی، در زمینه آماده سازی و پخت نان پیتزا هم به خوبی عمل می نمایند و نان پیتزایی لذیذ و نرم برای شما آماده خواهند کرد.
  • قیمت هواپز هانوور از محصولات تفال که بالا به محدوده آن اشاره شد، پایین تر است.

هواپز فلیور ویو (Flavor Wave)

هواپز فلیور ویو از مشهورترین برندهای هواپز است که این معروفیت را مدیون تبلیغات تلویزیونی و البته کیفیت مطلوب خود است. البته هنگام خرید باید دقت داشته باشید محصولی که می خرید اصل باشد، چون در خصوص این برند محصولات تقلبی در بازار فراوان است.

  • جنس ظرف این هواپز پیرکس است و جنس بدنه شیشه ضدخش و نشکن است تا بتوانید از کم و کیف پخت غذا با خبر شوید.
  • فلیور ویو (Flavor wave) مجهز به تایمری دیجیتال برای پخت با برنامه غذاست و در ضمنً برای آماده سازی غذا از یخ خردکن هم بهره می برد.
  • مصرف برق هواپزهای توربو فلیور ویو اندکی بالاست که باید به این نکته توجه داشته باشید.
  • قیمت هواپز فلیور ویو مناسب بوده و از قیمت محصولات هانوور معمولاً پایین تر است.

هواپز آریته (Ariete)

شرکت ایتالیایی و مشهور آریته در سال 1964 (58 سال پیش) در فلورانس ایتالیا تاسیس شد و در مشهور به فراوری محصولات بسیار باکیفیت و زیبا و متنوع است. انواع هواپز آریته هم از این قاعده مستثنی نیست و در طیفی متنوع و با امکاناتی عالی فراوری می گردد. در ضمنً قیمت این محصولات هم با وجود کیفیت بسیار بالا، عالی نیست و کمی کمتر از هواپزهای تفال می باشد.

جنس مواد ساخت بدنه هواپز آریتی، پلاستیک بسیار با کیفیت و ضد گرماست و در ضمنً این محصول گارانتی 12ماهه هم دارد و آن را در دسته یکی از برترین برندهای هواپز قرار می دهد.

هواپز مباشی (Mebashi)

هواپز مباشی ساخت شرکتی ژاپنی است که در سال 1980 تاسیس شده (42 سال پیش) و دفتر اصلی آن در شهر دبی امارات متحده عربی قرار گرفته است. مصرف برق انواع هواپز مباشی کمی بالاست اما در قبال آن، کیفیت فوق العاده ای را با وجود تنوع کم محصولات هواپز، به ما عرضه می دارد. قیمت هوا پز مباشی هم در حول و حوش محصولات آریته قرار گرفته است.

هواپز ساپر (Sapor)

یکی از برندهای هواپز در ایران، ساپر است. ساپر برندی است که از حدود 50 سال پیش در زمینه فراوری انواع لوازم خانگی فعالیت دارد و مقر آن در کشور اندونزی واقع شده است. محصولات این برند کیفیت خوبی و مطلوبی داشته و با وجود طرح ساده هواپز ساپر این هواپزها بسیار زیبا طراحی شده اند.

  • قیمت هواپز ساپر کمی از محصولات برند هانوور بالاتر است و با وجود نداشتن قابلیت تنظیم دما، کار محوله را به برترین شکل ممکن انجام می دهد.
  • جنس بدنه انواع هواپز ساپر از استیل و در قسمتی که با دست گرفته می گردد پلاستیک ضد گرماست. به این ترتیب می توانید آن را در حالت روشن بودن به راحتی در دستان خود بگیرید.
  • این هواپز گارانتی 2 ساله و معتبری هم دارد.

برای تماشا آگهی های هواپز در خبرنگاران کلیک کنید

هواپز دسینی (Dessini)

بسیاری تصور می نمایند محصولات دسینی تماماً ساخت کشور چین هستند و بعضی هم اعتقاد دارند این برند مشهور در بازار ایران ایتالیایی است. اما هیچ کدام این ها درست نیست. چون دسینی اتفاقاً برندی ایرانی است که بعضی از محصولاتش را در چین و تحت برند دسینی فراوری می نماید. اما به علت استفاده از نامی خارجی برای این برند، مردم تصور می نمایند دسینی برندی خارجی است.

انواع هواپزهای ساخت دسینی کیفیت تقریباً بالایی دارند و قطعات آن ها را می توان جدا نموده و به شکل جدا از هم شست وشو کرد. مدل توربوی هواپز دسینی می تواند با کیفیت مطلوبی انواع غذاها را کباب، سوخاری، برشته و گرم کند و یا در تهیه چیپس سیب زمینی مورد استفاده قرار گیرد. در ضمنً مدل توربوی هر محصول هواپز و از جمله این هواپز سرعت پخت بالایی دارد.

هواپز مکسی (Mexxi)

یکی از انواع هواپز برند ایرانی مکسی و متعلق به شرکتی است که در خرداد ماه 1391 تاسیس شده و با وجود سابقه کم کیفیت محصولاتش در حد خوبی قرار دارند. در میان برندهای هواپز فراوریات این شرکت ضمن اینکه قیمت آن هم بالا نیست و در واقع از محصولات ارزان به شمار می رود، به همراه کیفیت بالا، محبوبیت خوبی برای آن به همراه داشته و به علت فراوری داخل، خدمات پس از فروش و تعمیر در دسترس تری برای ایرانیان عزیز دارد.

امیدواریم توانسته باشیم با این مقاله خبرنگاران شما را با برندهای هواپز بازار ایران که با کیفیت و قیمت های گوناگون آشنا کنیم تا زمانی که با توجه به امکانات موردنظر و بودجه تان، تصمیم به خرید هواپزی مناسب گرفتید، به نکات عنوان شده توجه داشته باشید و خریدی دلنشین را رقم بزنید.

آگهی های انواع هواپز را در خبرنگاران ببینید
منبع: بلاگ دیوار
انتشار: 9 مرداد 1401 بروزرسانی: 9 مرداد 1401 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 1471

به "معرفی برترین برندهای مطرح هواپز یا فر نوری موجود در بازار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی برترین برندهای مطرح هواپز یا فر نوری موجود در بازار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید