21 نشریه دانشجویی در دانشگاه جامع علمی کاربردی مجوز گرفتند

به گزارش لنجان بلاگ، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: در ششمین جلسه کمیته ناظر بر نشریات مجوز 21 نشریه دانشجویی این دانشگاه صادر شد.

21 نشریه دانشجویی در دانشگاه جامع علمی کاربردی مجوز گرفتند

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، به نقل از دانشگاه علمی و کاربردی در ششمین جلسه کمیته ناظر بر نشریات که با حضور سیداحمدرضا پیش بین معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی، اعضای ستادی و استانی (ویدئو کنفرانس) برگزار شد، مجوز 21 نشریه دانشجویی این دانشگاه صادر شد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی در این باره گفت: در ششمین جلسه کمیته ناظر بر نشریات این دانشگاه، با مجوز 21 نشریه دانشجویی برای واحد های استانی فارس، اصفهان، چهارمحال و بختیاری و خراسان رضوی موافقت بعمل آمد.

وی افزود: صدور مجوز نشریات در دانشگاه جامع علمی کاربردی فرایند رو به رشد داشته است که با توجه به شرایط خاص سال جاری و شیوع بیماری کرونا، امیدواریم این نشریات دانشجویی بتوانند با استفاده از بستر مجازی و با اولویت انتشار بصورت الکترونیکی، ارتباط با مخاطبین و دانشجویان را بصورت حداکثری حفظ کرده و در جهت نشاط­آفرینی و مهارت­افزایی در سطح دانشگاه حرکت کند.

در ادامه مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه جامع علمی کاربردی و دبیر کمیته، گزارشی از اقدامات صورت­گرفته در خصوص بارگذاری اطلاعات نشریات در سامانه جامع نشریات دانشگاهی وزارت علوم، ارائه کرد.

همچنین در این جلسه در خصوص تدوین دستورالعمل خاص دانشگاه جامع علمی کاربردی و نحوه انتخاب نام نشریات بحث و بررسی انجام شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 442

به "21 نشریه دانشجویی در دانشگاه جامع علمی کاربردی مجوز گرفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "21 نشریه دانشجویی در دانشگاه جامع علمی کاربردی مجوز گرفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید