حسینی: ذوب&zwnjآهن با یک برد روی غلتک می&zwnjافتد، اشتباهات داوری و بدشانسی امتیازهای حساسی از ما گرفت

به گزارش لنجان بلاگ، مدافع تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: تیم ما به یک برد احتیاج دارد تا روی غلتک بیفتد.

حسینی: ذوب&zwnjآهن با یک برد روی غلتک می&zwnjافتد، اشتباهات داوری و بدشانسی امتیازهای حساسی از ما گرفت

عبدالله حسینی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص شرایط ذوب آهن در دو هفته گذشته و بحران بیماری کرونا در این تیم گفت: ما در این دو هفته شرایط سختی را سپری کردیم و بیشتر نفرات تیم کرونا دریافتد. با آن شرایط اصلا تصور نمی کردیم که بازی با شهر خودرو انجام گردد اما در نهایت مجبور شدیم که بازی کنیم و با تعداد غایب هایی که داشتیم، نتیجه را واگذار کردیم. آن بازی باید به تعویق می افتاد که متاسفانه اینطور نشد.

وی در خصوص لغو بازی با پرسپولیس تاکید نمود: ما به تهران آمدیم اما به یکباره اعلام کردند که بازی لغو شده است. این موضوع به خاطر شرایط حساس پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا بود و طبیعتا فدراسیون این موضوع را در نظر گرفت که پرسپولیس با کمترین خطر و ریسک ممکن راهی قطر گردد. امیدوارم این تیم در بازی فینال به هدفش برسد و به قهرمانی برسد.

مدافع ذوب آهن در خصوص شرایط سخت این تیم و قرار دریافت در پایین جدول مطرح نمود: خودتان دیدید که در چند بازی بابت اشتباهات داوری ضرر کردیم و از طرفی در برخی از بازی ها هم بدشانس بودیم، بازی با شهر خودرو هم که نباید برگزار می شد. ما از آغاز لیگ با بدشانسی روبرو شدیم و اشتباهات داوری هم امتیازهای حساسی از ما گرفت ولی تمام هدف ما این است که در بازی های بعدی نتایج خوبی بگیریم.

حسینی در خصوص شرایط فعلی تیمش برای بازی روز آدینه برابر استقلال، توضیح داد: الان شرایط بهتر است و دو سه بازیکن هستند که باید دوباره تست بدهند و امیدواریم تست آنها منفی باشد تا برای بازی با استقلال کمترین غایب را داشته باشیم. ما به یک برد احتیاج داریم تا روی غلتک بیفتیم و امیدوارم در بازی با استقلال به پیروزی برسیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 دی 1399 بروزرسانی: 20 دی 1399 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 741

به "حسینی: ذوب&zwnjآهن با یک برد روی غلتک می&zwnjافتد، اشتباهات داوری و بدشانسی امتیازهای حساسی از ما گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسینی: ذوب&zwnjآهن با یک برد روی غلتک می&zwnjافتد، اشتباهات داوری و بدشانسی امتیازهای حساسی از ما گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید