16،800 فرصت شغلی به بازار کار بریتیش کلمبیا اضافه شد

به گزارش لنجان بلاگ، 16،800 فرصت شغلی در ماه می به بازار کار بریتیش کلمبیا اضافه شد

استان بریتش کلمبیا برای 22 ماه متوالی، با 4.3 درصد، پایین ترین نرخ بیکاری کشور کانادا را بر اساس ارقام اشتغال که از طریق آمار کانادا اعلام می شود، به خود اختصاص داده است. ارزیابی آمار ماهانه نیروی کار کانادا بیان نمود، اقتصاد کانادا در ماه می 27،700 فرصت شغلی را به بازار کار بریتیش کلمبیا اضافه کرد که بیشتر از انتظارات اقتصاددانان بود. نرخ بیکاری ملی در مقایسه با نرخ 5.7 درصدی در ماه آوریل، به رکورد 43 ساله 5.4 درصدی کاهش پیدا کرد.

16،800 فرصت شغلی به بازار کار بریتیش کلمبیا اضافه شد

بر طبق گفته تحلیل گران اقتصادی در Thomson Reuters Eikon، ارقام ملی از پیش بینی های اقتصاددانان که انتظار دستیابی به 8،000 فرصت شغلی و نرخ بیکاری 5.7 درصدی در ماه را داشتند هم پیشی گرفت.

طبق گزارش آمار کانادا، در ماه می 16،800 فرصت شغلی به بازار کار بریتیش کلمبیا اضافه شد. از آن تعداد 12،400 مورد از مشاغل، تمام وقت و 4،400 مورد هم پاره وقت بوده اند.

بروس رالستون، وزیر کار استان بریتیش کلمبیا روز جمعه در ارزیابی نیروی کار، بیانیه ای صادر کرد و گفت این اتفاق نشان دهنده اقتصادی قوی و پایدار است.

افراد بیشتری در استان بریتیش کلمبیا نسبت به گذشته کار می کنند، و ما در حال ارائه خدمات مورد نیاز مردم در ضمنً حفظ تعادل بودجه هستیم.

انتظار می رود که اقتصاد در جهت منافع بریتیش کلمبیا به رشد خود ادامه دهد. پیش بینی های بخش های خصوصی نشان می دهد که رشد در استان تا جاییکه از سایر نقاط کانادا پیشی بگیرد، ادامه خواهد داشت .

سال گذشته که بریتش کلمبیا پایین ترین نرخ بیکاری را داشت، Val Litwin، رئیس دفتر کار تجارت بریتیش کلمبیا در مصاحبه ای گفت در آن زمان، کشف استعداد یکی از پر زحمت ترین کارهای کارفرمایان بود.

Litwin اظهار کرد همه در معرض مشکل استخدام نیروی کار و حفظ آن هستند.

جوانان کانادایی بین 15 تا 24 ساله نسبت به افراد مسن تر زمان سخت تری را برای یافتن شغل سپری می کنند. این مسئه برای جوانان بریتیش کلمبیا سخت تر هم می شود. نرخ بیکاری ملی برای این گروه در کانادا 10 درصد است، در حالیکه در استان بریتیش کلمبیا این نرخ به 11.5 درصد هم می رسد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط مشاغل در کانادا، به صفحه فرصت های شغلی در کانادا مراجعه کنید.

منبع: موسسه کانادایی جی اس آی
انتشار: 12 مرداد 1400 بروزرسانی: 12 مرداد 1400 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 1110

به "16،800 فرصت شغلی به بازار کار بریتیش کلمبیا اضافه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "16،800 فرصت شغلی به بازار کار بریتیش کلمبیا اضافه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید