12 سال حبس به دلیل مخفی کردن کرونا در ایتالیا

به گزارش لنجان بلاگ، یک مرد ایتالیایی که برای انجام عمل زیبایی بینی علائم کرونای خود را مخفی نموده و منجر به ابتلای چندین پزشک و پرستار به این بیماری شده بود، احتمالاً به 12 سال حبس محکوم خواهد شد.

12 سال حبس به دلیل مخفی کردن کرونا در ایتالیا

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، یک دادستان به طور رسمی پرونده ای با عنوان اشد تقصیر در همه گیری علیه این مرد گگردده است.

هفته گذشته یک مرد ایتالیایی برای انجام عمل معمول زیبایی بینی به بیمارستان پارینی در منطقه دائوستا مراجعه کرد اما متخصص بیهوشی درست پیش از انجام جراحی متوجه افزایش دمای بدن و تب او شد.

کمی بعد تست کروناویروس از این مرد گرفته و معین شد که به کووید-19 مبتلا است. به همین دلیل بیمارستان او را مرخص نموده و از او خواستند تا خود را در خانه قرنطینه کند. با این حال گفته می گردد این فرد پیش از بازگشت به خانه منجر به ابتلای یک متخصص بیهوشی، پزشک و پرستار شده است.

این مرد در یک اقامتگاه واقع در منطقه دائوستا مشغول به کار بوده که با گردشگران زیادی از منطقه لمباردی، مرکز شیوع کروناویروس در ایتالیا در تماس بوده است.

وی در مدت زمانی که در این اقامتگاه مشغول به کار بوده، علائم مختلفی از کروناویروس از جمله سرفه های خفیف را تجربه نموده اما به دلیل ترس از این که متخصصان عمل جراحی بینی او را به تعویق نیندازند، از اعلام این علائم خودداری نموده است.

مقامات بیمارستانی ایتالیا تاکید نموده اند که مراقبت از سلامت کارکنان بهداشتی و کادر درمانی اکنون بیش از هر چیز دیگری اهمیت دارد تا بتوان در کنار سایر اقدامات مقابله ای با کروناویروس، فعالیت بیمارستان ها را به بهترین شکل ممکن ادامه داد.

این اتفاق در حالی اتفاق افتاده که ایتالیا به شدت درگیر شیوع کروناویروس جدید بوده و اعلام خبر درگذشت یک پزشک به دلیل ابتلا به کووید-19 در شهر بوستو آرسیتسیو چند روز پیش از این اتفاق، موجی از ناراحتی عمومی ایجاد نموده بود.

بنا بر گزارش نیوزویک، ایتالیا با بیش از 31 هزار و 500 مورد ابتلا به کووید-19 و بیش از 2500 قربانی ناشی از آن، بیشترین موارد ابتلا و قربانی این ویروس همه گیر جهانی را پس از چین به خود اختصاص داده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 261

به "12 سال حبس به دلیل مخفی کردن کرونا در ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "12 سال حبس به دلیل مخفی کردن کرونا در ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید