گروه های حساس در شهر تردد نکنند

به گزارش لنجان بلاگ، رئیس گروه سلامت هوا و تغییرات اقلیم وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور با اشاره به آلودگی هوای پایتخت از گروه های حساس خواست از تردد در شهر خودداری نمایند.

گروه های حساس در شهر تردد نکنند

به گزارش خبرنگاران، عباس شاهسونی، رئیس گروه سلامت هوا و تغییرات اقلیم وزارت بهداشت در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به افزایش غلظت ذرات معلق هوا در شهر های عظیم و به ویژه تهران اظهار کرد: بنابر پیش بینی سازمان هواشناسی پایداری هوا در تهران تا چند روز آینده ادامه دار خواهد بود، همین موضوع باعث شده تا شاخص آلودگی هوا برای گروه های حساس، ناسالم گردد.

وی ادامه داد: در حال حاضر شاخص کیفی هوا عدد 122 است و ایستگاه هایی مانند شریف، تربیت مدرس، شهرداری منطقه 11 و منطقه پیروزی، میزان غلظت هوا بیشتر و شاخص کیفی هوا عدد 167 است که ناسالم برای تمام گروه ها محسوب می گردد.

رئیس گروه سلامت هوا و تغییرات اقلیم وزارت بهداشت تاکید نمود: اگر مدارس تعطیل نبود و محدودیت های تردد هم وجود نداشت، میزان ذرات معلق موجود در هوا بیشتر از زمان فعلی بود. در چنین شرایطی به گروه های حساس توصیه می گردد تا حد امکان از تردد در فضای باز مثل پارک ها پرهیز نمایند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 23 بهمن 1399 بروزرسانی: 23 بهمن 1399 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 794

به "گروه های حساس در شهر تردد نکنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گروه های حساس در شهر تردد نکنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید