پنجمین دوره مسابقات ملی سرانجام نامه سه دقیقه ای در آذربایجان غربی برگزار می گردد

به گزارش لنجان بلاگ، پنجمین دوره مسابقات ملی انتها نامه سه دقیقه ای از سوی معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی نیمه اول دی ماه امسال برگزار می گردد.

پنجمین دوره مسابقات ملی سرانجام نامه سه دقیقه ای در آذربایجان غربی برگزار می گردد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، پنجمین دوره مسابقات ملی خاتمه نامه سه دقیقه ای از سوی معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی برگزار می گردد.

گفتنی است، این مسابقات با هدف تقویت مهارت های بیانی و فراگیرساختن دستاورد های پژوهشی دانشجویان دوره کارشناسی ارشد و دکتری، ایجاد فرصتی برای ارائه دستاورد های دانشجویان پرتلاش و با استعداد به سازمان ها و صنایع احتیاجمند و ایجاد ارتباط متقابلی میان دانشجویان و بدنه صنعت در راستای استفاده از توانمندی های فارغ التحصیلان برای برطرف احتیاج های کشور برگزار می گردد.

این مسابقات در آذربایجان غربی به همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی و با نظارت سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی کشور و مشارکت دانشگاه های سراسری ارومیه، علوم پزشکی ارومیه، پیغام نور آذربایجان غربی، دانشگاه صنعتی ارومیه و دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه برگزار خواهد شد.

فراخوان مرحله مقدماتی پنجمین دوره مسابقات خاتمه نامه سه دقیقه ای از خاتمه نامه های دانشجویی در آذربایجان غربی از 10 آذرماه اعلام شده و تا 30 آذر ماه مهلت ثبت نام فارغ التحصیلان دانشگاهی در مقاطع ارشد و دکتری است.

شایان ذکر است، تمامی فارغ التحصیلان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری و معادل حوزوی آن که در همه رشته های مصوب که از ابتدای سال 1395 تا خاتمه مهرماه 1399 از خاتمه نامه خود دفاع نموده باشند و دانشجویانی که پروپوزال خاتمه نامه خود را تا خاتمه آبان 99 به تصویب رسانده اند می توانند در این دوره از مسابقات ثبت نام نمایند.

گفتنی است، زمان برگزاری مرحله مقدماتی مسابقات در استان آذربایجان غربی نیمه اول دی ماه امسال برگزار می گردد و مرحله نیمه نهایی مسابقات تا خاتمه امسال اجرا خواهد شد و مرحله نهایی مسابقات بهار 1400 برگزار خواهد شد.

علاقمندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به جهاد دانشگاهی استان آذربایجان غربی واقع در خیابان شهید بهشتی کوی منصور افشار ساختمان جهاد دانشگاهی معاونت فرهنگی مراجعه و یا با شماره 04433444070 تماس حاصل نمایند و یا کلمه دفاع را به سامانه پیغامکی 500020606600 ارسال نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 دی 1399 بروزرسانی: 11 دی 1399 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 722

به "پنجمین دوره مسابقات ملی سرانجام نامه سه دقیقه ای در آذربایجان غربی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنجمین دوره مسابقات ملی سرانجام نامه سه دقیقه ای در آذربایجان غربی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید