پرچمدار نوکیا روی رقبا را کم می نماید؟، عکس

به گزارش لنجان بلاگ، دیجیاتو نوشت: نوکیا G42 اولین گوشی 5G قابل تعمیر به وسیله کاربران است.

پرچمدار نوکیا روی رقبا را کم می نماید؟، عکس

شرکت HMD Global از جدیدترین گوشی هوشمند نوکیا به نام نوکیا G42 رونمایی کرد. HMD Global در این گوشی روی تعمیرپذیری تمرکز داشته و به همین علت با iFixit همکاری نموده است. به همین دلیل، امکان تعمیر نمایشگر، باتری و شارژ پورت این دستگاه تا 5 سال آینده وجود دارد.

نوکیا G42 اولین گوشی 5G قابل تعمیر به وسیله کاربران محسوب می گردد و برای ساخت پنل پشتی اش از پلاستیک بازیافتی استفاده شده است.

مشخصات فنی و قیمت نوکیا G42

نوکیا G42 به نمایشگر 6.56 اینچی IPS LCD با رزولوشن اچ دی پلاس مجهز شده است و از رفرش ریت 90 هرتز پشتیبانی می نماید. در بالای این نمایشگر شاهد قرارگیری برش قطره ای هستیم که میزبان دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی است. نمایشگر جدیدترین گوشی نوکیا با گوریلا گلس 3 محافظت می گردد.

قدرت این دستگاه را تراشه اسنپدراگون 480 پلاس تأمین می نماید و در دو نسخه با 4/6 گیگابایت رم به فروش می رسد که هر دوی آن ها از 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برند؛ البته امکان استفاده از کارت حافظه هم وجود دارد. این گوشی هوشمند بعلاوه سیستم عامل پیش فرض اندروید 13 را اجرا می نماید و تا دو نسخه اصلی اندروید را دریافت خواهد نمود. HMD Global بعلاوه تا سه سال به صورت ماهانه برای این دستگاه به روزرسانی امنیتی منتشر می نماید.

نوکیا G42 به یک باتری 5000 میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ 20 واتی مجهز شده است که طبق ادعای HMD Global، می تواند تا سه روز دوام بیاورد. از سایر ویژگی های این دستگاه می توان به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.8، دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی و دوربین تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی، سنسور اثرانگشت روی فریم و پشتیبانی از استاندارد IP52 اشاره نمود.

این گوشی نوکیا در نسخه مجهز به 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 249 یورو به فروش می رسد.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 7 تیر 1402 بروزرسانی: 7 تیر 1402 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 1628

به "پرچمدار نوکیا روی رقبا را کم می نماید؟، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرچمدار نوکیا روی رقبا را کم می نماید؟، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید