گوشی آنر X8 4G با تراشه اسنپدراگون 680 در گیک بنچ دیده شد

به گزارش لنجان بلاگ، طبق آخرین گزارش ها و شایعات، شرکت آنر روی گوشی میان رده تازه خود به نام آنر X8 4G کار می نماید که انتظار می رود طی هفته های آینده از آن رونمایی و روانه بازار بعضی از کشور ها گردد. این گوشی هوشمند تازه پیش تر گواهینامه FCC و TÜV Rheinland خود را دریافت کرد که ظرفیت باتری و سرعت شارژ آن تعیین شد. به همین دلیل به تازگی آنر X8 4G در وب سایت بنچمارک گیک بنچ ظاهر شده که اطلاعات بیشتری از تعیینات فنی این گوشی هوشمند تازه به ما می دهد. در ادامه به آنالیز تعیینات احتمالی این گوشی هوشمند شرکت آنر خواهیم پرداخت.

گوشی آنر X8 4G با تراشه اسنپدراگون 680 در گیک بنچ دیده شد

گوشی آنر X8 4G در وب سایت بنچمارک گیک بنچ با شماره مدل TFY LX3 ظاهر شده که با شماره مدل قبلی این گوشی هوشمند مطابقت دارد. بر اساس اطلاعات منتشر از گیک بنچ، پردازنده این گوشی اسنپدراگون 680 کوالکام است که 4 هسته با فرکانس کاری 2.4 گیگاهرتز و 4 هسته با فرکانس 1.9 گیگاهرتز دارد. در کنار این پردازنده، پردازنده گرافیکی Adreno 610 نیز برای انجام امور پردازشی برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است. بعلاوه آنر X8 4G با سیستم عامل اندروید 11 در اختیار کاربران قرار می گیرد و از 6 گیگابایت حافظه رم بهره می برد.

این گوشی هوشمند نو آنر در آزمایشات گیک بنچ در بخش تک هسته ای و چند هسته ای به ترتیب 378 و 1473 امتیاز بدست آورده است. باید خاطر نشان کنیم که آنر X8 بر مبنای آنر X30i ساخته شده که این گوشی مدتی قبل راهی بازار چین شد. البته با وجود اینکه X30i یک گوشی 5G محسوب می گردد، ولی آنر X8 فقط از اینترنت 4G پشتیبانی می نماید که به نظر می رسد این تصمیم برای پایین آوردن قیمت ساخت اتخاذ شده است. آنر برای این گوشی میان رده نمایشگر 6/7 اینچی LTPS LCD در نظر گرفته که از نوع حفره دار محسوب می گردد. بعلاوه نباید بهره گیری از رزولوشن 1080 در 2388 پیکسل را از قلم بیندازیم.

در خصوص سیستم دوربین آنر X8 باید گفت که طبق آخرین اطلاعات منتشر شده، این گوشی از سیستم دوربین چهارگانه بهره می برد که به طور معین دوربین اصلی مبتنی بر سنسور 64 مگاپیکسلی است و در کنار آن اولترا واید 5 مگاپیکسلی، ماکرو 2 مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی به چشم می خورند. در پنل جلویی این گوشی یک سنسور 16 مگاپیکسلی سلفی دیده می گردد که کاربران می توانند از آن برای برقراری تماس های ویدیویی و گرفتن عکس های سلفی بهره ببرند.

گفته می گردد که منبع تغذیه این گوشی را یک باتری با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت تشکیل می دهد که با شارژر 22.5 وات انرژی مجدد آن را تأمین می گردد. باید اشاره کنیم که مدل پایه این گوشی با 128 گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار می گردد ولی متأسفانه از کارت microSD پشتیبانی نمی نماید و در نتیجه کاربران نمی توانند ظرفیت حافظه را افزایش دهند. حسگر اثر انگشت هم در دکمه پاور تعبیه شده است. گفته می گردد که گوشی هوشمند آنر X8 4G با قیمتی در حدود 200 یورو معرفی خواهد شد و کاربران برای خرید آن می توانند از بین رنگ ها آبی، نقره ای و مشکی دست به انتخاب بزنند.

همانطور که احتمالاً می دانید، حدود دو سال قبل هواوی شرکت آنر را در ازای دریافت 15 میلیارد دلار به یک کنسرسیوم واگذار کرد. بعد از جدایی آنر از هواوی، این شرکت از تحریم های آمریکا رهایی پیدا کرد و به همین دلیل بدون نگرانی بابت این موضوع، فرایند ساخت گوشی های خود نو را کلید زد. طی ماه های گذشته، آمار فروش گوشی های آنر به طور قابل توجهی افزایش پیدا نموده و طبق نوترین گزارش های منتشر شده، حالا پنجمین شرکت بزرگ در بازار موبایل چین محسوب می گردد. باید دید این شرکت می تواند با عرضه گوشی های هوشمند نوش این فرایند خوب را ادامه دهد یا نه.

منبع: Mysmartprice

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 13 خرداد 1401 بروزرسانی: 13 خرداد 1401 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 1418

به "گوشی آنر X8 4G با تراشه اسنپدراگون 680 در گیک بنچ دیده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی آنر X8 4G با تراشه اسنپدراگون 680 در گیک بنچ دیده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید