پرسپولیس با دو گلِ مردود پیروز شد، داور سر ماشین سازی را بُرید

به گزارش لنجان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، در یکی از آخرین دیدارهای هفته سیزدهم رقابتهای لیگ برتر، تیم فوتبال ماشین سازی در استادیوم آزادی مقابل پرسپولیس به میدان رفت که در یک بازی نزدیک و سخت، با گل دقایق تلف شده مقابل میزبانش تن به شکست 2 بر یک داد.

پرسپولیس با دو گلِ مردود پیروز شد، داور سر ماشین سازی را بُرید

بابک رضی مربی ماشین سازی در این خصوص به خبرنگاران گفت: بلافاصله بعد از بازی اظهار نظر نداشتیم، اما بعد از آنکه تصاویر بازی را دیدیم، یقین پیدا کردیم هر دو گل پرسپولیس مردود است. در خصوص گل اول با احترام به نظر خیلی از کارشناسان، آن چیزی که ما در تصاویر دیدیم و کاملاً مشهود است، بازیکن پرسپولیس در موقعیت آفساید قرار داشت و قطعاً آن گل باید مردود اعلام می شد. در خصوص گل دوم هم جدا از بحث عدم رعایت بازی جوانمردانه، قبل از گل توپ به دست بازیکن پرسپولیس برخورد کرد و داور باید به سود ما خطای هند اعلام می کرد که اینگونه نشد و همان توپ وارد دروازه ما شد.

مربی ماشین سازی در خصوص عدم رعایت بازی جوانمردانه توسط بازیکنان پرسپولیس بیان داشت: ما هم می دانیم که انجام بازی جوانمردانه قانون نبوده و عدم رعایت آن هم قانون شکنی نیست اما بازی جوانمردانه یک عرف در فوتبال جهان است و رفتاری انسانی و اخلاقی است که بازیکنان برابر هم رعایت می نمایند. ما از بازیکنان تیم عظیم پرسپولیس که اتفاقاً در این بازی هم به یاد پیشکسوت فقید شان، مهرداد میناوند عزیز به میدان آمده بودند انتظار داشتیم به بازیکنان جوان تر و کم تجربه تر ماشین سازی درس بازی جوانمردانه بدهند. حداقل انتظارمان این نبود که به خاطر کسب نتیجه اصول اخلاقی و بازی جوانمردانه را زیر پا بگذارند. نمی دانم شاید هم ما انتظار بی فایده ای داشتیم.

وی خاطرنشان ساخت: به جز این دو صحنه، داور در دیگر صحنه ها هم بیشتر هوای پرسپولیس را داشت و در همه صحنه های 50-50 به سود این تیم سوت زد. در نهایت حرف من این است که داور سر تیم ضعیف ماشین سازی را بُرید.

رضی در ادامه توضیح داد: همه می گویند ماشین سازی ضعیف و ته جدولی است. اما همین تیم ضعیف و ته جدولی کوشش زیادی کرد تا مقابل نایب قهرمان آسیا یک بازی جوانمردانه، رو به جلو و دور از ضد فوتبال انجام دهد و حداقل انتظار ما از برنامه های تلویزیونی فوتبال محور این است که به تیم های ضعیف، بی پول و بی هواداری مثل ماشین سازی که مقابل پرسپولیس فوتبالی رو به جلو بازی می نماید و از دست زدن به بازی بسته یا ضد فوتبال خودداری می نماید، دقایقی آنتن داده گردد.

مربی ماشین سازی تاکید نمود: در حالی که بازی با نتیجه یک-یک پیش می رفت می توانستیم با دست زدن به ضد فوتبال یک امتیاز را برای خودمان حفظ کنیم، اما ترجیح دادیم این کار را نکنیم و این حداقل انتظار ما از برنامه های فوتبال محور رسانه های ملی است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 اسفند 1399 بروزرسانی: 15 اسفند 1399 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 839

به "پرسپولیس با دو گلِ مردود پیروز شد، داور سر ماشین سازی را بُرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس با دو گلِ مردود پیروز شد، داور سر ماشین سازی را بُرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید