قول مهمی که خطیر به استقلالی ها داد ، اولین خارجی آبی ها تا فردا در تهران

به گزارش لنجان بلاگ، سرپرست باشگاه استقلال در مورد نگرانی طرفداران استقلال پیرامون مسائل نقل و انتقالاتی، گفت: ان شاءالله موضوعات نقل و انتقالاتی حل می شوند.

قول مهمی که خطیر به استقلالی ها داد ، اولین خارجی آبی ها تا فردا در تهران

به گزارش خبرنگاران علی خطیر پس از از جلسه با رئیس فدراسیون فوتبال گفت: با توجه به مسائلی که داریم، مراوداتمان با فدراسیون فوتبال تقریبا روتین و روزانه است. روزانه بالغ بر 20 نامه شاید بیشتر و کمتر، با فدراسیون مکاتبات اداری داریم. مساله ای که باعث شد امروز با تاج در جلسه شرکت کنم، بخشی به خاطر جلسه دیروز بود که من به خاطر مشغولیت کاری مجبور به حضور در جلسه دیگری بودم. از او عذرخواهی کردم.

*تا زمانی که هستم دیگر استقلال از آسیا حذف نمی گردد

وی اضافه کرد: امروز در مورد بحث حرفه ای سازی صحبت کردیم. ان شاالله موضوع مجوز حرفه ای در باشگاه استقلال را با برنامه مدون تری برای سال بعد با کارگروه ویژه ای که تشکیل می گردد، به صورت ویژه و جدی دنبال می کنیم تا اتفاق سال جاری و حذف استقلال در سال های بعد تکرار و باعث آزردگی طرفداران نگردد. می توانم قول بدهم حداقل تا زمانیکه من هستم اجازه نمی دهم این اتفاق بیفتد.

*تاج قول داد حمایت های لازم از ما را داشته باشد

سرپرست باشگاه استقلال توضیح داد: مساله دیگری که با تاج مطرح کردم، بحث بدهکاری هایی بود که از قبل بابت تبلیغات دور زمین وجود داشت. اختلافاتی بین باشگاه استقلال، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ وجود داشت که منجر به بسته شدن موقت پنجره نقل و انتقالاتی استقلال در زمان دیگری شد. این پرونده در کمیته استیناف در حال آنالیز می گردد. تاج در جایگاه پدر فوتبال است و همواره نگاه حمایتی را نسبت به دو باشگاه بزرگ استقلال و پرسپولیس داشته، قول داد حمایت های لازم را از ما داشته باشد.

*دستیار اسپانیایی امروز و فردا به تهران می رسد

وی در مورد بحث دستیاران خارجی نکونام در استقلال، گفت: سسما به عنوان بدنساز اسپانیایی بلیتش آماده شده، فکر کنم در مسیر است و امروز و فردا به تهران می رسد تا خیلی زود به تیم اضافه گردد. در کنار او هم یک پزشک به مجموعه اضافه می گردد. او اسپانیایی است و به همراه سسما اضافه می گردد. باشگاه استقلال از نظر فضای مالی و مسائلی که همه می دانیم شرایط خوبی نداشته، آرام آرام با یاری جواد نکونام کار را پیش می بریم. باید از او تشکر کنم که دقیقا شرایط باشگاه را کامل در نظر دارد و یاری می نماید. ان شاءالله با یاری هم آرام آرام بتوانیم مسائلی که گریبانگیر استقلال بوده را مرتفع کنیم و فصل خوبی را برای طرفداران رقم بزنیم.

*لازم باشد با نکونام در جلسه با تاج شرکت می کنیم

خطیر در مورد غیبت نکونام در جلسه امروز با تاج، عنوان نمود: با نکونام حدود 2 هفته قبل در جلسه ای با تاج در فدراسیون فوتبال حاضر شدیم. مسائل و مسائل استقلال و برنامه هایی که داریم و مواردی که فدراسیون فوتبال می تواند به ما یاری کند را به تاج گفتیم. جلسه بسیار خوبی بود. امروز قرار نبود نکونام حضور داشته باشد. البته به او گفتم اگر وقت دارد بیاید که درگیر مسائل تیمی بود. اگر لازم باشد در فرصت مناسب با نکونام در جلسه با تاج شرکت می کنیم. باید شهادت بدهم تاج حداقل از زمانیکه من وارد باشگاه استقلال شدم هر زمانی یاری خواستیم، همچنان نگاه پدرانه را داشته است. من در فدراسیون هم با او کار نموده ام و می دیدم نگاه حمایتی به باشگاه های بزرگ دارد. می توانم شهادت بدهم این نگاه به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس همچنان وجود دارد.

*مذاکرات با بازیکنان خارجی ادامه دارد

سرپرست باشگاه استقلال در مورد نگرانی طرفداران استقلال پیرامون مسائل نقل و انتقالاتی، گفت: ان شاءالله موضوعات نقل و انتقالاتی حل می شوند. مذاکرات با بازیکنان خارجی ادامه دارد و وقتی به نتیجه برسیم آن ها به تیم اضافه می شوند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 مرداد 1402 بروزرسانی: 9 مرداد 1402 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 1639

به "قول مهمی که خطیر به استقلالی ها داد ، اولین خارجی آبی ها تا فردا در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قول مهمی که خطیر به استقلالی ها داد ، اولین خارجی آبی ها تا فردا در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید