وان پلاس 10 پرو شاید زودتر از انتظار عرضه گردد

به گزارش لنجان بلاگ، هنوز 6 هفته تا انتها سال 2021 به جای مانده و در این میان روزبه روز خبرهای بیشتری درباره گوشی های سال 2022 منتشر می گردد. همان طور که احتمالا می دانید، سال جاری وان پلاس سری T را راهی بازار نمی کند و به همین دلیل کاربران هوادار گوشی های پرچم دار این شرکت چاره ای جز انتظار برای معرفی سری وان پلاس 10 ندارند. بر اساس گزارش ها و البته رندرهای منتشر شده، به نظر می رسد این گوشی ها با ماژول دوربین غول پیکر که یادآور پرچم داران سامسونگ است، راهی بازار خواهند شد.

وان پلاس 10 پرو شاید زودتر از انتظار عرضه گردد

چند روز قبل دو تصویر رندر از ماژول دوربین وان پلاس 10 پرو منتشر شد ولی حالا یکی دیگر از افشاگران مشهور که در زمینه انتشار تصاویر رندر گوشی ها ید طولایی دارد، رندرهای این گوشی را منتشر نموده که زوایای مختلف بدنه آن را نشان می دهد. از بین جزئیات این تصاویر می توانیم به قرارگیری حفره نمایشگر در سمت چپ بخش فوقانی نمایشگر، دکمه سایلنت دارای بافت متفاوت و البته ماژول دوربین غول پیکر اشاره کنیم.

تأثیر طراحی گوشی های سری گلکسی S21 در این ماژول دوربین دیده می گردد و اگرچه به لبه فوقانی بدنه راه پیدا ننموده، ولی در عوض سمت چپ این ماژول لبه بدنه را پوشش داده است. فارغ از بحث تأثیرپذیری از گوشی های دیگر، این گوشی در کل طراحی جذابی دارد. اگرچه سامسونگ برای گلکسی S22 اولترا استفاده از ماژول دوربین را کنار گذاشته و تمام دوربین های اصلی به طور جداگانه و به طور مستقیم روی پنل پشتی تعبیه شده اند، اما شرکت هایی مانند وان پلاس نشان می دهند که استفاده از ماژول های دوربین غول پیکر همچنان بین مدیران هوادار زیادی دارد.

در کنار این رندرها، سایت 91Mobiles هم بخشی از مشخصات این گوشی را فاش نموده است. همان طور که انتظار داشتیم، وان پلاس 10 پرو همراه با اسنپدراگون 898 راهی بازار می گردد که امیدواریم برخلاف نسل قبلی، وان پلاس دیگر نیازی به کاهش سرعت این تراشه برای افزایش عمر باتری نداشته باشد. بعلاوه باید به بهره گیری از نمایشگر اولد 6.7 اینچی با رفرش ریت 120 هرتز، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع 125 وات هم اشاره کنیم.

گفته می گردد این گوشی در حال آزمایش در چین و اروپا است و این شرکت می خواهد اوایل 2022 در ماه ژانویه یا فوریه از آن رونمایی کند. باید خاطرنشان کنیم پرچم داران وان پلاس معمولا چند ماه بعد از این تاریخ معرفی می شوند و این یعنی در همان حوالی تاریخ معرفی سری گلکسی S22، شاهد عرضه سری وان پلاس 10 خواهیم بود. چنین رویکردی قطعا تصادفی نیست و وان پلاس می خواهد بخشی از فروش گوشی های سری گلکسی S22 را از آن خود کند.

با توجه به اینکه گوشی های سری وان پلاس 10 به زودی از راه می رسند، به زودی طی هفته های آینده جزئیات بیشتری درباره امکانات و ویژگی های آن ها فاش خواهد شد.

منبع: Android Police

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 6 دی 1400 بروزرسانی: 6 دی 1400 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 1270

به "وان پلاس 10 پرو شاید زودتر از انتظار عرضه گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وان پلاس 10 پرو شاید زودتر از انتظار عرضه گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید