موتورولا در حال کار روی دو گوشی 5G با نمایشگر آبشاری 90 هرتزی است

به گزارش لنجان بلاگ، شنیده ها حاکی از آن است که موتورولا میخواهد در سال 2020 دو گوشی با قابلیت پشتیبانی از اینترنت 5G و نمایشگر آبشاری از نوع Punch Hole (یک حفره درون نمایشگر برای تعبیه دوربین سلفی) به بازار عرضه کند که احتمالا یکی از آن ها موتورولا +Edge پلاس است!

موتورولا در حال کار روی دو گوشی 5G با نمایشگر آبشاری 90 هرتزی است

همانند سال 2019 که موتورولا فعالیت نسبتا مناسبی در بخش گوشی های هوشمند داشت، سال 2020 را نیز با قدرت شروع کرد. خبرها در خصوص گوشی های این شرکت که امسال قرار است راهی بازار شوند تا کنون زیاد بوده و به نظر می رسد این شرکت سال شلوغی را پیش رو داشته باشد.

اما دو مدل از گوشی هایی که امسال قرار است از سوی این شرکت راهی بازار شوند، از اینترنت پر سرعت 5G نیز پشتیبانی می نمایند و دارای یک نمایشگر 90 هرتزی آبشاری هستند. البته خمیدگی نمایشگر این گوشی ها به آن شدتی که در میت 30 پرو یا ویوو نکس 3 5G شاهد آن بودیم نیست اما با این اوصاف باز هم باید آن ها را در دسته این محصولات قرار داد.

خمیدگی کمتر نمایشگر این محصولات باعث شده موتورولا فضای کاملا مناسبی برای تعبیه کلید های صدا داشته باشد. کلیدی که در هواوی میت 30 پرو شاهد آن نبودیم و لذا کاربر برای کنترل صدا می بایست حاشیه گوشی را دوبار لمس یا به اصطلاح روی آن دابل تپ می کرد تا نوار مربوطه ظاهر گردد. حفره بکار رفته درون نمایشگر هم به نسبت آنچه که در موتورولا وان اکشن و وان ویژن شاهد بودیم کوچک تر شده تا بخش کمتری را اشغال کند.

تصویری از گوشی جدید و ناشناخته موتورولا به همراه قلم منتشر شد!

این نمایشگر 6.67 اینچی با وضوح تصویر Full HD قرار است رفرش ریتی 90 هرتزی داشته باشد! البته به نظر می رسد هر دو محصول از این نمایشگر برخوردار باشند که یکی از آن ها به احتمال فراوان (تقریبا قطعی)، موتورولا +Edge است که قبلا در خصوص آن صحبت کردیم. +Edge که با نام رمز Burton شناخته می گردد، یک پرچم دار جدید از سوی موتورولا است که به پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 865، 12/8 گیگابایت رم و یک باتری 5170 میلی آمپر ساعتی (احتمالا) مجهز خواهد شد.

تعیینات گوشی بالارده موتورولا +Edge در بنچمارک Geekbench دیده شد

گوشی بعدی اما یک میان رده خواهد بود تحت عنوان Racer 5G که یک میان رده معمولی نیست؛ بلکه یک محصول بسیار قدرتمند است که به تراشه جدید اسنپدراگون 765G یا 765 مجهز می گردد. با توجه به نام آن، این گوشی از اینترنت 5G نیز پشتیبانی می نماید که خبر بسیار خوبی برای آن دسته از کاربرانی است که نمی خواهند هزینه زیادی پای یک گوشی پرچم دار خرج نمایند تا به اینترنت 5G دسترسی داشته باشند.

در خصوص این محصول خوشبختانه اطلاعات بیشتری منتشر شده از جمله دوربین 48 مگاپیکسلی اصلی، باتری 4660 میلی آمپر ساعتی، رم 6 و حافظه 64/128 گیگابایتی. خارج از ورایزن، این گوشی ها با برند موتو وان به فروش می رسند. البته هنوز نام دقیق این دو محصول و نمایشگر آبشاری آن ها هنوز تعیین نشده. برای مثال هواوی نمایشگر میت 30 پرو را با نام Horizon Display معرفی کرد و انتظار می رود موتورولا سوای نام گوشی، نام مخصوص به خود را برای این نمایشگر در نظر داشته باشد.

با توجه به اطلاعات XDA، موتورولا برای این گوشی ها یک سری قابلیت های جذاب نرم افزاری در نظر گرفته تا از خمیدگی نمایشگر به بهترین شکل ممکن استفاده گردد. یکی از آن ها، Moto Edge Assistant است که به کاربر این امکان را می دهد تا میان برهایی برای خود قرار دهد. همچنین Moto Gametime نیز یکی از قابلیت های دیگر است که اجازه می دهد کاربر اعلانات را مسدود نموده و یا نور صفحه را ثابت کند. در آخر هم Moto Audio قرار گرفته است؛ قابلیتی که به صورت اتوماتیک تنظیمات اکولایزر را انجام داده و با توجه به پروفایل های شخصی از جمله موسیقی، بازی و …، صدا را تنظیم می نماید.

در تاریخ 23 فوریه امسال (4 اسفند) و در جریان رویداد MWC موتورولا، انتظار می رود این شرکت یک محصول بالارده را به همراه سه گوشی دیگر معرفی کند؛ دوتای آن ها این دو گوشی هستند و دوتای دیگر احتمالا از سری G خواهند بود. با توجه به آن چیزهایی که تا کنون شنیده ایم، نام این دو گوشی شاید موتو G8 و G-Stylus باشد.

تعیینات کامل سخت افزاری موتورولا موتو G Stylus لو رفت

منبع: gsmarena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 6 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 138

به "موتورولا در حال کار روی دو گوشی 5G با نمایشگر آبشاری 90 هرتزی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موتورولا در حال کار روی دو گوشی 5G با نمایشگر آبشاری 90 هرتزی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید