صنعت گردشگری کردستان نیازمند حمایت بیشتری است

به گزارش لنجان بلاگ، رمضانی گفت: حمایت و توجه بیشتر به صنعت گردشگری استان ضروری است.

صنعت گردشگری کردستان نیازمند حمایت بیشتری است

مهدی رمضانی در حاشیه سفر معاون امور مجلس، حقوقی و استان های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به کردستان و بازدید از پایگاه های اطلاع رسانی و راهنمایی مسافران نوروزی استان، گفت: کردستان با وجود جاذبه های فراوان طبیعی، فرهنگی و تاریخی نیازمند حمایت و برنامه ریزی دقیق برای توسعه و پیشرفت گردشگری است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان گفت: رونق صنعت گردشگری استان یکی از اصلی ترین دغدغه های ما در کردستان است که امیدواریم با انسجام و هم فکری شاهد فرایند رو به رشد این صنعت و توسعه همه جانبه استان باشیم.

کردستان مهیای خدمات دهی به مسافران نوروزی است

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان در این بازدید گفت: زمینه های لازم برای خدمات دهی به مسافران و گردشگران نوروزی مهیا شده است، گفت: دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر کردستان متشکل از 10 کمیته تخصصی، اقدامات خود را از دو ماه پیش با هدف کسب رضایت مندی مسافران و گردشگران نوروزی آغاز کرده است.

یعقوب گویلیان می گوید: پیش بینی ما این است که نوروز امسال شاهد حضور گسترده گردشگران در استان فرهنگی کردستان با جاذبه های بی نظیر طبیعی و تاریخی باشیم.

او گفت: ثبت جهانی منظر فرهنگی، تاریخی هورامان، ثبت مریوان به عنوان شهر جهانی کلاش و سنندج به عنوان شهر خلاق موسیقی در یونسکو، ثبت ملی شال بافی آرمرده بانه، ثبت ملی گلیم بافی کاکو سفلی و ثبت ملی ارغوان بافی دیوزناو، فرصتی طلایی برای رونق اقتصادی و توسعه گردشگری کردستان است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان گفت: امیدوارم بتوانیم با حمایت و نگاه ویژه وزارتخانه به حوزه گردشگری استان، کردستان را آن گونه که شایسته است معرفی و از ظرفیت های بی نظیر گردشگری آن استفاده کنیم.

خبرنگاران کردستان سنندج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 خرداد 1401 بروزرسانی: 20 خرداد 1401 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 1426

به "صنعت گردشگری کردستان نیازمند حمایت بیشتری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صنعت گردشگری کردستان نیازمند حمایت بیشتری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید