حیاط خانه های شهروندان شمال تهران سبز می گردد

به گزارش لنجان بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه یک گفت: باغچه های داخل حیاط خانه های شهروندان با هدف توسعه فضاهای سبز شهری و کاهش آلودگی های زیست محیطی با اجرای نهضت درختکاری سبز می شوند.

حیاط خانه های شهروندان شمال تهران سبز می گردد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران از تهران، افشین خدامی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری این منطقه با اعلام خبر فوق گفت: نهضت درختکاری 1400 به منظور حفظ درختان و تداوم حیات آنها با همکاری کلینیک گل و گیاه منطقه یک و ثبت درخواست شهروندان در سامانه مدیریت شهری 137 در باغچه منازل شهروندان اجرا می گردد.

وی اضافه کرد: این طرح به منظور اجرای طرح فراگیر کاشت نهال در باغچه منازل شهروندان به وسیله تماس با سامانه 137 و مراکز تحقیقات، آموزش و مشاوره فضای سبز مستقر در منطقه ها 22 گانه امکان پذیر است.

خدامی توضیح داد: شهروندان می توانند برای درخواست خود از 15 دی ماه تا 21 اسفند ماه به وسیله سامانه 137 و تماس با مرکز تحقیقات، آموزش و مشاوره اداره فضای سبز شهرداری منطقه یک با شماره 09101540472 در ساعات اداری تماس بگیرند.

معاون شهردار منطقه یک گفت: تعداد تحویل و قابل کاشت در هر منزل با توجه به وسعت باغچه و نظریه کارشناس، حداکثر چهار اصله است و بر اساس الویت های ثبت درخواست،انجام می گردد.

انتهای پیغام/ح.ابویسانی

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 22 فروردین 1401 بروزرسانی: 22 فروردین 1401 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 1372

به "حیاط خانه های شهروندان شمال تهران سبز می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حیاط خانه های شهروندان شمال تهران سبز می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید