عبور از گذرگاه های تاریخی آران و بیدگل در یک نگاه

به گزارش لنجان بلاگ، شهروند خبرنگار ما فیلمی از گذرگاه های تاریخی شهرستان آران و بیدگل ارسال کرده است که دیدن آن خالی از لطف نیست.

عبور از گذرگاه های تاریخی آران و بیدگل در یک نگاه

خبرنگاران - شهرستان آران و بیدگل در استان اصفهان است. این شهرستان بر کرانه کویر مرکزی قرار گرفته و دارای پیشینه تاریخی درخشانی است و زبان مردم این شهر فارسی رایج، اما دارای لهجه های متفاوتی است.

بافت قدیمی شهرستان آران و بیدگل مانند دیگر شهر های قدیمی ایران دارای برج و حصاربندی معتبر و جدا از هم بوده است و دارای مکان های تاریخی از قبیل زیارتگاه ها و مساجد، اماکن قدیمی، حمام ها، آب انبار ها و جاذبه های طبیعی است. یکی از آثار تاریخی این شهرستان گذرگاه ها و زیرگذرها است که چندین سال قدمت دارند.

شهروند خبرنگار ما فیلمی ارسال کرده است که مشاهده می کنید.

منبع: سید شهاب مرتضوی - آران و بیدگل

بیشتر بخوانید:

نگاهی به دروازه غار تهران از لنز دوربین شهروند خبرنگار + تصاویر

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری اینجا کلیک کنید

خبرنگاران شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

var player = videojs(player-972691-15589016,{ techOrder: [ html5 , flash],poster:,width:400,height:300}); videojs.addLanguage(fa, {No compatible source was found for this media.: مشاهده ویدیو نیاز به پشتیبانی مرورگر از codec h264 یا نصب فلش پلیر دارد.}); player.one(play, (function(){ $.post(/fa/ajax/news/video/15589016,{},function (data) {}); }));کد ویدیدانلودفیلم اصلبرای آموزش اصول تصویربرداری خبری اینجا کلیک کنیدمنبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 1400

به "عبور از گذرگاه های تاریخی آران و بیدگل در یک نگاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عبور از گذرگاه های تاریخی آران و بیدگل در یک نگاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید