تیم ملی غواصی برای نخستین بار به مسابقات جهانی می رود

به گزارش لنجان بلاگ، رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی گفت: تیم ملی غواصی برای نخستین بار به مسابقات جهانی اعزام می شود.

تیم ملی غواصی برای نخستین بار به مسابقات جهانی می رود

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ سرگرمی و بازی بیشتر بدانید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، مهدی حیدری در مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون نجات غریق و غواصی گفت: با توجه به شرایط شیوع کرونا، پیش بینی که کرده بودیم مسابقات بین المللی نجات غریق هر دو سال یک بار برگزار می شود که سال جاری مسابقه ای برگزار نمی شود، اما برای اولین بار در نظر داریم تیم غواصی را به مسابقات جهانی در ترکیه اعزام کنیم.

وی درخصوص برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی غواصی گفت: قرار است این مسابقات مردادماه در جزیره کیش برگزار شود. با توجه به شرایط نامطلوب استان های جنوب کشور از نظر شیوع کرونا که در شرایط سیاه قرار دارند، اگر با مسئله ای روبرو نشویم مسابقات انتخابی را مرداد در جزیره کیش برگزار خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی درباره برنامه تمرینی تیم ملی خاطرنشان کرد: در پی آن هستیم تا پس از برگزاری مسابقات انتخابی، تیم ملی غواصی را برای شرکت در رقابت های جهانی ترکیه آماده کنیم که این مسابقات آبان ماه برگزار می شود.

وی شرح داد: پس از برگزاری مسابقات جهانی غواصی در ترکیه، مسابقات جهانی دیگری هم اواخر سال در تایلند پیش بینی شده که تیم از طریق اسپانسر به این مسابقات اعزام شود.

حیدری همچنین به بودجه کم اختصاص یافته به فدراسیون اشاره کرد و افزود: با توجه به درصدی که وزارت ورزش و جوانان به فدراسیون ها در سال جاری اختصاص داد، بودجه فدراسیون ما هم افزایش پیدا کرده است. فرق بودجه سال جاری با سال های گذشته این است که باید گزارش عملکرد بدهیم و سپس بودجه دریافت کنیم که خوشبختانه تا به امروز مرحله به مرحله بودجه خود را دریافت کرده ایم.

وی در سرانجام مقدار بودجه اختصاص یافته به فدراسیون نجات غریق و غواصی را حدود 2 میلیارد تومان نام کرد و افزود: چون فدراسیون غیرالمپیکی هستیم، سهم ما از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک خیلی کم است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 تیر 1400 بروزرسانی: 30 تیر 1400 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 1086

به "تیم ملی غواصی برای نخستین بار به مسابقات جهانی می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ملی غواصی برای نخستین بار به مسابقات جهانی می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید