شرح مدیرعامل استقلال درمورد شکایت از وریا، فقط پاسخ نامه رادادیم

به گزارش لنجان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، احمد مددی در مصاحبه با سایت رسمی باشگاه استقلال گفت: این باشگاه از غفوری شکایت انجام نداده و حامی او و سایر بازیکنانش است، اما ما ناچاریم پاسخ مکاتبات بعضی نهادها را بدهیم و به همین دلیل پاسخ نامه کمیته اخلاق را دادیم.

شرح مدیرعامل استقلال درمورد شکایت از وریا، فقط پاسخ نامه رادادیم

جلسه خوبی با فکری داشتیم

فکری روز گذشته به باشگاه آمدند و با یکدیگر جلسه بسیار خوبی داشتیم. متأسفانه بعضی حاشیه سازان می خواهند هرطوری گردد استقلال را در حاشیه بیاندازند و این در حالی است که تمام قد از ایشان حمایت می کنیم و از طرفداران هم می خواهم ملعبه دست بدخواهان نشوند. در جلسه با آقای فکری با یکدیگر گفتگو در خصوص مسائل مختلف کردیم و نتایج این جلسه را قطعاً در فرایند تیم مشاهده خواهید کرد.

از وریا شکایت نکردیم

هیچ شکایتی از غفوری نکردیم اما این نکته را باید عرض کنم که باشگاه استقلال موظف است پاسخ نامه نهادها و ارکان قضائی و نظارتی را بدهد. این یک رویه عمومی برای کلیه باشگاه هاست. از سوی کمیته اخلاق نامه ای در خصوص وریا آمده بود و از ما شرحاتی خواسته بودند و ما هم شرحاتی را ارائه دادیم. اصلاً چیزی به اسم شکایت اینجا مطرح نیست. باشگاه استقلال حامی کلیه بازیکنان خود است. شایعه شکایت ما از وریا هم ساخته پرداخته اذهان بیمار است و باید طرفداران استقلال در این قضایا باهوش باشند و در زمین حاشیه سازان بازی نکنند.

بین 12 تا 67 درصد مطالبات بازیکنان را پرداخت کردیم

ما به همه بازیکنان از 12 الی 67 درصد قراردادشان را پرداخت نموده ایم. این را هم در نظر بگیرید که رقم بعضی قراردادها رشد قابل توجهی داشته در حالی که درآمدهای باشگاه تا این حد افزایش نداشته است. از طرفی تنها چند بازیکن استقلال از فصل گذشته طلب دارند که به زودی به آن ها هم پرداختی خواهیم داشت.

طرفداران نگران پنجره جابجایی نباشند

پنجره جابجایی نیم فصل از 2 اسفند است و طرفداران به هیچ وجه نگران نباشند. در جلسه هیأت مدیره درباره نحوه تهیه و پرداخت پول بودورف تصمیمات خوبی گرفته شد و قطعاً استقلال در نیم فصل بدون مشکل بازیکنان مد نظر کادر فنی را جذب می نماید.

در خصوص زمین تمرین شرح خواستم

اگر اجازه دهید در روزهای آینده درباره این مسائل صحبت می کنم. فقط چند نکته را به صورت کوتاه بیان کنم. اول اینکه در هیچ دوره ای به بازیکنان بعد از تمرین ناهار داده نمی شد و در دوره مدیریت فعلی این اتفاق اتفاق افتاده است. دوم اینکه نوع غذا همیشه با نظر پزشک تیم انتخاب می گردد. سوم اینکه ما اگر بنای صرفه جویی در مسائل اقتصادی را داشتیم، تیم را یک روز زودتر به مسجد سلیمان نمی فرستادیم.

اما در خصوص زمین تمرین هم باید بگویم ما سه زمین و دو سالن در اختیار داریم. زمین تهرانسر هم از 5 اسفند دوباره در اختیار ما قرار می گیرد و درباره گلایه های بازیکنان در خصوص شرایط زمین انقلاب هم بنده از آقای مظلومی و مسئول نگهداری چمن این زمین شرحات خواسته ام.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 اسفند 1399 بروزرسانی: 20 اسفند 1399 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 850

به "شرح مدیرعامل استقلال درمورد شکایت از وریا، فقط پاسخ نامه رادادیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرح مدیرعامل استقلال درمورد شکایت از وریا، فقط پاسخ نامه رادادیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید