تصاویر ، طراح لباس های لیدی گاگا و نیکول کیدمن بازنشسته شد

به گزارش لنجان بلاگ، ژان پل گوتیه Jean Paul Gaultier طراح مد معروف فرانسوی اعلام نموده که شوی لباسی که روز 22 ژانویه برگزار گردید، آخرین نمایش طراحی لباس اوست.

تصاویر ، طراح لباس های لیدی گاگا و نیکول کیدمن بازنشسته شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایندیپندنت، گوتیه روز آدینه در توییتی نوشت: این نمایش، که معرف پنجاهمین سال کار من است، آخرین نمایش مد من خواهد بود. اما به شما اطمینان می دهم مد روز با دید دیگری ادامه پیدا خواهد نمود.

اعلامیه ژان پل گوتیه با ویدئویی همراه شده که این طراح 67 ساله در آن می گوید آخرین نمایش مدش در طول هفته مد پاریس ضیافتی با حضور بسیاری از دوستانم خواهد بود و این که ما تا خیلی خیلی دیروقت پایکوبی خواهیم کرد.

گوتیه به مدت هفت سال مدیر خلاقیت مزون هرمِس بود، اما سال 2010 از هرمس جدا شد و طرح های خودش را به صورت مستقل، اما با مارک ناشناس به دنیای مد عرضه کرد. او ویدئوی اعلام بازنشستگی اش را با این عبارت تمام کرد: گوتیه پاریس ادامه خواهد داشت.

ژان پل همچنین گفت که یک فکر تازه در سر دارد اما مد روز ادامه خواهد یافت.

گوتیه ویدئو را با یک بوسه تمام نموده و می گوید: بعدا به شما خواهم گفت... قدری محرمانه است...ادامه خواهد یافت.

ژان پل گوتیه در سال 1952 در حومه آرکواِی پاریس به دنیا آمد. نخستین کلکسیون طرح هایش را در سال 1976 و پیش از این که مزون خودش را در سال 1982 راه بیندازد، به نمایش درآورد.

او در طول سال های طولانی کارش، نامش را به عنوان طراحی که مرزهای مد لباس های مردانه و زنانه را جابه جا می کرد و نیز طراح محبوب شخصیت های دنیا هنر از جمله لیدی گاگا، مایلی سایرس و نیکول کیدمن، تثبیت کرد.

یکی از به یادماندنی ترین کارهایش، لباس قیفی شکل مدونا در سال 1990 بود که این خواننده در تور معروفش بلندپروازی بلوند بر تن کرد. طرح های او در جریان نمایش های تلویزیونی اش، یوروترَش هم دیدنی بود.

ژان پل گوتیه اخیرا با نشان تجاری سوپریم در فراوری لباس های جسورانه با تصاویر پانک همکاری می کرد.

گوتیه پیش از اعلام بازنشستگی، فراوری انبوه خود را برای بازار متوقف کرد تا روی طرح های مد اختصاصی کار کند.

در ادامه بعضی از لباس های طراحی شده توسط گوتیه را می بینید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 24 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 109

به "تصاویر ، طراح لباس های لیدی گاگا و نیکول کیدمن بازنشسته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر ، طراح لباس های لیدی گاگا و نیکول کیدمن بازنشسته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید