پیشنهاد تازه آرسنال برای خرید ستاره فیورنتینا؛ توریرا به علاوه 55 میلیون یورو!

به گزارش لنجان بلاگ، توپچی های لندن در تلاشی نو برای جذب مهاجم گلزن تیم فوتبال فیورنتینا پیشنهاد معاوضه بازیکن با تیم فلورانس را مطرح نموده اند.

پیشنهاد تازه آرسنال برای خرید ستاره فیورنتینا؛ توریرا به علاوه 55 میلیون یورو!

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه گاتزتا دلواسپورت؛ باشگاه آرسنال برای خرید دوشان ولاهوویچ از فیورنتینا در بازار نقل وانتقالات ژانویه پیشنهادی تازه ارائه نموده است.

با توجه به جدایی احتمالی پیر امریک اوبامیانگ از آرسنال در ژانویه، این باشگاه مترصد جذب یک جانشین برای اوست و بازیکن 21 ساله فیورنتینا گزینه محبوب توپچی هاست.

ستاره صرب فیورنتینا سال گذشته دومین مهاجم کارآمد در 5 لیگ برتر فوتبال اروپا بود و در فصل جاری هم در 19 بازی اش در سری A پیروز به ثبت 16 گل شده و در صدر جدول بهترین گلزنان واقع شده است.

طبق گزارش گاتزتا؛ پیشنهاد تازه آرسنال انتقال قطعی لوکاس توریرا به آرتمیو فرانکی به علاوه 55 میلیون یورو است. توریرا تابستان سال جاری با قراردادی قرضی به بنفش پوشان فلورانس پیوست و فیورنتینا برای خرید او باید 15 میلیون یورو بپردازد. به این ترتیب ارزش پیشنهاد آرسنالی ها به 70 میلیون یورو می رسد.

پیشنهاد آرسنال اگرچه ممکن است نظر باشگاه ایتالیایی را جلب کند اما باز هم بعید است که منجر به انتقال بازیکن به لندن گردد، چرا که او نسبت به بازی برای توپچی ها بی میل است و ترجیح می دهد تا انتها فصل در آرتمیو فرانکی بماند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 اسفند 1400 بروزرسانی: 5 اسفند 1400 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 1334

به "پیشنهاد تازه آرسنال برای خرید ستاره فیورنتینا؛ توریرا به علاوه 55 میلیون یورو!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد تازه آرسنال برای خرید ستاره فیورنتینا؛ توریرا به علاوه 55 میلیون یورو!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید