پاری سن ژرمن به دنبال استخدام کلوپ، پاسخ منفی یورگن به PSG

به گزارش لنجان بلاگ، مدیران باشگاه پاری سن ژرمن، سرمربی کنونی لیورپول را گزینه مناسبی برای جانشینی توماس توخل می دانند، هر چند او به پیشنهاد پاریسی ها پاسح منفی داده است.

پاری سن ژرمن به دنبال استخدام کلوپ، پاسخ منفی یورگن به PSG

به گزارش خبرنگاران، نشریه فرانسوی Le10sport با انتشار گزارشی مدعی شد لئوناردو، مدیر ورزشی تیم فوتبال پاری سن ژرمن پیش از تعطیلات کریسمس ملاقاتی با یورگن کلوپ داشته و بیش از یک ساعت با وی در مورد احتمال حضورش روی نیمکت سرمربیگری پاریسی ها گفت وگو نموده است. سرمربی آلمانی تیم فوتبال لیورپول اما پیشنهاد سرمربیگری پاری سن ژرمن را رد و تأکید نموده که از بودن در آنفیلد مسرور است.

طبق این گزارش، مدیران باشگاه پاری سن ژرمن با ماسیمیانو آلگری هم مذاکراتی داشته اند و قصد دارند این سرمربی ایتالیایی را جایگزین توماس توخل در پارک دوپرنس نمایند. آلگری در خاتمه فصل گذشته پس از کسب پنج قهرمانی در سری A، چهار قهرمانی در جام حذفی ایتالیا و دو قهرمانی در سوپرجام ایتالیا با یوونتوس، به پنج فصل حضورش روی نیمکت سرمربیگری بانوی پیر خاتمه داد.

کلوپ 52 ساله در حالی پیشنهاد سرمربیگری پاری سن ژرمن را رد نموده که از زمانی که در سال 2015 راهنمایی لیورپول را برعهده گرفته، این تیم را به روزهای اوجش بازگردانده است. سرخپوشان مرسی ساید با این سرمربی آلمانی، یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، یک قهرمانی در سوپرجام اروپا و یک قهرمانی در جام جهانی باشگاه ها را تجربه نموده اند و این فصل شانس بالایی برای کسب اولین قهرمانی شان در لیگ برتر انگلیس در 30 سال گذشته را دارند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 36

به "پاری سن ژرمن به دنبال استخدام کلوپ، پاسخ منفی یورگن به PSG" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاری سن ژرمن به دنبال استخدام کلوپ، پاسخ منفی یورگن به PSG"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید