دوبیک زننده دیرترین گل پیروزی بخش در تاریخ جام ملت های اروپا

به گزارش لنجان بلاگ، گل مهاجم تیم ملی فوتبال اوکراین مقابل سوئد دیرترین گل پیروزی بخش در تاریخ جام ملت های اروپا شد.

دوبیک زننده دیرترین گل پیروزی بخش در تاریخ جام ملت های اروپا

با ما سفر کنید و با تور ارزان اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگار ، در آخرین بازی از مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام ملت های اروپا (یورو 2020) تیم های ملی سوئد و اوکراین از ساعت 23 و 30 دقیقه سه شنبه در استادیوم همپدن پارک گلاسکو اسکاتلند به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه 2 بر یک به سود اوکراین به انتها رسید.

دو تیم در طول 90 دقیقه وقت معمول با گل های اولکساندر زینچنکو و امیل فورسبرگ به تساوی یک -یک رسیدند و بازی به وقت اضافه کشیده شد.

در وقت اضافه اول گلی به ثمر نرسید و در حالی که تصور می شد بازی به ضربات پنالتی کشیده خواهد شد، آرتم دوبیک در لحظات انتهای بازی گل دوم و پیروزی بخش اوکراین را به ثمر رساند.

گل دوبیک که روی ارسال خیره کننده زینچنکو در دقیقه 121 به ثمر رسید یکی از گل های دیرهنگام تاریخ مسابقات جام ملت های اروپا بود.

این گل که دقیقا در دقیقه 120:37 به ثمر رسید، پس از گل دقیقه 121:1 سمیح شنتورک مهاجم تیم ملی ترکیه به کرواسی در سال 2008، دومین گل دیرهنگام تاریخ یورو شد.

با این حال، گل سه شنبه شب دوبیک دیرترین گل پیروزی بخش در تاریخ یورو بود و به این ترتیب از گل میشل پلاتینی ستاره اسبق فرانسه مقابل پرتغال در سال 1984 که در دقیقه 118:53 رقم خورد، پیشی گرفت.

اوکراین با پیروزی برابر سوئد، در مرحله یک چهارم نهایی، به مصاف انگلیس می رود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 1137

به "دوبیک زننده دیرترین گل پیروزی بخش در تاریخ جام ملت های اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوبیک زننده دیرترین گل پیروزی بخش در تاریخ جام ملت های اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید