بمب نقل وانتقالاتی استقلال امشب در تهران، فردا در تمرین

به گزارش لنجان بلاگ، محمد محبی یکی از چهره های خبرساز در جابجایی فوتبال بوده است؛ این وینگر توانمند که در عضویت تیم سانتاکلارای پرتغال است، مورد توجه آبی پوشان تهرانی قرار گرفته و به نظر می رسد اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، انتقال او به زودی انجام بشود.

بمب نقل وانتقالاتی استقلال امشب در تهران، فردا در تمرین

مدیران باشگاه استقلال با همتایان خود در باشگاه پرتغالی برای پرداخت مبلغ رضایتنامه به توافق رسیده اند و مراحل انعقاد قرارداد قرضی انتقال محبی به جمع آبی پوشان مرکز به سرعت در حال اجرا است. از این رو بعضی جزییات قرارداد به جامانده که به نظر می رسد تا ساعات آینده همه چیز نهایی شد و شاهد حضور ستاره تازه در استقلال باشیم.

با وجود اخباری که مبنی بر سفر محبی به تهران در بامداد روز شنبه وجود داشت، اما این بازیکن هنوز به تهران سفر ننموده و منتظر اعلام باشگاه سانتاکلارا است. او بدون کسب اجازه از مسئولان باشگاه پرتغالی نمی تواند به تهران بیاید و با استقلال قرارداد امضا کند. به همین دلیل اگر همه چیز امروز خوب پیش برود، با بلیتی که باشگاه استقلال برای او رزرو نموده راهی تهران می گردد.

حضور محبی در استقلال موضوعی است که طرفداران استقلال بشدت از آن استقبال می نمایند و به همین دلیل آبی ها منتظر اعلام رسمی باشگاه درباره جذب محمد محبی است.

بر اساس فرایند مذاکرات میان مسئولان استقلال با باشگاه پرتغالی و توافقات اجرا شده، به احتمال فراوان محبی امشب در تهران خواهد بود و از روز یکشنبه در تمرینات استقلال نیز حاضر خواهد شد.

با توجه به اینکه محبی در تمرینات سانتاکلارا حضور داشته، مشکل جسمانی و بدنی خاصی ندارد و می تواند سریعا به تمرینات گروهی استقلال اضافه گردد. با این تفاسیر احتمالا شاهد حضور محبی در بازی با سپاهان هم خواهیم بود. این بازیکن در سپاهان رشد کرد و راهی اروپا شد و حالا شاید شرایط برایش طوری رقم بخورد که اولین بازی فصل خود را در بازگشت به ایران مقابل طلایی پوشان اصفهانی برگزار کند.

ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 16 مرداد 1401 بروزرسانی: 16 مرداد 1401 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 1478

به "بمب نقل وانتقالاتی استقلال امشب در تهران، فردا در تمرین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بمب نقل وانتقالاتی استقلال امشب در تهران، فردا در تمرین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید