ترس آرمان شدنِ شهریار مغانلو در پرسپولیس!

به گزارش لنجان بلاگ، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از ناکامی آرمان رمضانی در امر گلزنی حاضر به جدایی او از جمع سرخپوشان پایتخت شد تا این بازیکن نیز در اقدامی غافلگیرکننده با استقلال تهران قرارداد ببندد.

ترس آرمان شدنِ شهریار مغانلو در پرسپولیس!

رمضانی که در پرسپولیس تنها دو پاس گل داده بود و نتوانست دروازه حریفان پرسپولیس را در لیگ برتر و لیگ قهرمانان 2020 آسیا باز کند مورد انتقاد طرفداران نهاده شد. وی در نهایت ترجیح داد به استقلال برود.

گل محمدی درخواست جذب شهریار مغانلو را به باشگاه پرسپولیس داد تا مهاجم سانتاکلارا پرتغال بصورت قرضی برای 6 ماه به این تیم بیاید.

مغانلو که نخستین حضور خود با پیراهن پرسپولیس را در جریان پیروزی سه بر صفر این تیم مقابل مس نوین کرمان از دقیقه 70 تجربه کرد با وجود داشتن موقعیت گلزنی نتوانست اولین گل خود را به ثمر برساند تا او نیز زیر ذره بین منتقدان قرار بگیرد.

کادر فنی پرسپولیس برای اینکه زیر فشار دوباره طرفداران بابت عدم گلزنی مهاجمان این تیم بخصوص مغانلو قرار نگیرد برنامه ویژه ای را برای مهاجم بلندقامت و تازه وارد خود در نظر گرفته است تا او بتواند نخستین گل خود را برای این تیم به ثمر برساند و با استرس ناشی از گل نزدن های خود روبرو نشود.

از این رو مغانلو برای بازی با نفت مسجدسلیمان نیز فرصت بازی کردن پیدا خواهد نمود تا بتواند شانس خود را برای گلزنی امتحان کند.

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت 15 پنجشنبه هفته جاری میزبان نفت مسجدسلیمان در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال است.

منبع: فرارو
انتشار: 22 فروردین 1400 بروزرسانی: 22 فروردین 1400 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 919

به "ترس آرمان شدنِ شهریار مغانلو در پرسپولیس!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترس آرمان شدنِ شهریار مغانلو در پرسپولیس!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید