بعضی کشورهای اروپایی راهبرد خود برای اتمام تعطیلات را تشریح کردند

به گزارش لنجان بلاگ، بعضی کشورهای اروپایی امروز سه شنبه راهبرد خود برای سرانجام دادن به تعطیلات اعلام شده در اثر شیوع ویروس کرونا را اعلام کردند.

بعضی کشورهای اروپایی راهبرد خود برای اتمام تعطیلات را تشریح کردند

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، رسانه ها گزارش داده اند فرانسه و اسپانیا به عنوان دو کشوری که آسیب سختی از شیوع بیماری کووید-19 دیده اند روز سه شنبه نقشه راه های جداگانه ای برای انتها دادن به تعطیلی های اعلام شده در اثر شیوع این بیماری اعلام نموده اند.

به نوشته آسوشیتدپرس، در فرانسه رئیس جمهور امانوئل ماکرون خواهان بازگشایی مدارس در روز 11 ماه می شده و این موضوع با اعتراض معلمان، والدین و حتی بعضی از شهردارها شده است.

دولت ماکرون گفته بعد از آنکه ساعاتی بعدتر نخست وزیر فرانسه جزئیات طرح بازگشایی مدارس را منتشر کرد تصمیم گیری درباره فرستادن بچه ها به کلاس های درس به عهده والدین خواهد بود.

یک سخنگوی وزارت بهداشت فرانسه گفت مدارس به صورت تدریجی و بر اساس بعضی شروط بازگشایی خواهند شد و این مسئله دائما مورد آنالیز قرار خواهد گرفت.

یونان هم که توانسته مرگ و میر ناشی از کرونا را در سطح پایین نگاه دارد سه شنبه انتها بعضی از تعطیلات را گفت، اما مسئله بازگشایی مدارس در این کشور همچنان مبهم است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 360

به "بعضی کشورهای اروپایی راهبرد خود برای اتمام تعطیلات را تشریح کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بعضی کشورهای اروپایی راهبرد خود برای اتمام تعطیلات را تشریح کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید