بازگشت احتمالی کاپیتان تیم ملی تکواندو به لیگ برتر، کن به دنبال جذب مردانی

به گزارش لنجان بلاگ، سجاد مردانی کاپیتان تیم ملی تکواندو پس از سال ها دوری از مسابقات لیگ برتر قصد بازگشت و مبارزه در لیگ برتر را دارد و در این میان تیم کن به دنبال مذاکره و جذب اوست.

بازگشت احتمالی کاپیتان تیم ملی تکواندو به لیگ برتر، کن به دنبال جذب مردانی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، قرعه کشی نوزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر تکواندو روز یکشنبه 24 آذر ماه برگزار گردید و 10 تیم حاضر در مسابقات در دو گروه پنج تیمی قرار گرفتند تا فصل جدید مسابقات به صورت رسمی از روز 18 دی ماه شروع گردد.

در روزهایی که بیشتر تیم ها با بازیکنان مدنظر خود به توافق رسیدند و در حال آماده سازی برای حضور در مسابقات هستند، شنیده می گردد سجاد مردانی کاپیتان تیم ملی تکواندو پس از سال ها دوری از حضور در مسابقات لیگ برتر قصد بازگشت و مبارزه در این رقابت ها را دارد.

مسئولان تیم لوازم خانگی کن نیز با توجه به این موضوع به دنبال مذاکره و جذب کاپیتان تیم ملی تکواندو هستند تا پر سر و صداترین نقل وانتقال این فصل مسابقات لیگ برتر را انجام بدهند.

کنی ها در این میان حتی به وسیله واسطه پیشنهاد خود را به کاپیتان تیم ملی تکواندو اعلام کردند و قرار است در روزهای آینده با این بازیکنان مذاکره داشته باشند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 بهمن 1399 بروزرسانی: 4 بهمن 1399 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 758

به "بازگشت احتمالی کاپیتان تیم ملی تکواندو به لیگ برتر، کن به دنبال جذب مردانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت احتمالی کاپیتان تیم ملی تکواندو به لیگ برتر، کن به دنبال جذب مردانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید