صدرنشینی رئال مادرید و پیروزی بایرن مونیخ و منچسترسیتی در شب حذف اینتر

به گزارش لنجان بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- رئال مادرید با ارائه عملکردی درخشان و مقتدرانه مونشن گلادباخ را در دیداری حساس شکست داد و به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد.

صدرنشینی رئال مادرید و پیروزی بایرن مونیخ و منچسترسیتی در شب حذف اینتر

به گزارش خبرنگاران، رئال مادرید بعد از هفته های پر فشاری که تحمل کرد، حالا پیروز شد به روزهای خوب خود برگردد و با 10 امتیاز به عنوان سرگروه راهی دور بعدی لیگ قهرمانان اروپا شد تا به این ترتیب صندلی زیدان هم تثبیت گردد. رئال مادرید خیلی زود به گلی که می خواست رسید؛ ارسال عالی لوکاس وازکز به روی دروازه در دقیقه `9 و ضربه سر استادانه کریم بنزما در میان نگاه های سومر وارد دروازه مونشن گلادباخ شد. لحظه ای بعد از این گل حرکت تورام به داخل محوطه رئال مادرید و ضربه محکم این بازیکن که با واکنش کورتوا دفع شد. دقیقه `24 روی یک ضدحمله خطرناک پلیا در موقعیت تک به تک نهاده شد اما با بی دقتی این فرصت طلایی را از کنار دروازه به بیرون زد.

کریم بنزما ستاره میدان بوده است؛ در دقیقه `32 ارسال عالی رودریگو به روی دروازه در حالی با ضربه سر دیگری از مهاجم فرانسوی به گل تبدیل شد که هیچ مدافعی با او یار گیری نکرده بود. دقیقه `39 ارسال عالی دیگری از لوکاس وازکز با ضربه بغل پای مودریچ همراه شد که توپ با بدشانسی و البته واکنش سومر به تیر عمودی برخورد کرد و به زمین برگشت. در دقیقه `43 لوکا مودریچ به زیبایی دروازه حریف را برای سومین بار باز کرد اما به علت آفساید در صحنه قبل از ضربه، این گل مردود اعلام شد تا در نهایت نیمه اول با پیروزی 2-0 شاگردان زیدان به انتها برسد.

با شروع نیمه دوم، رئال مادرید که همانند نیمه اول صاحب توپ و میدان بود، در دقیقه `62 با ضربه سهمگین پای چپ کروس از پشت محوطه صاحب موقعیت شد که واکنش خوب سومر یک ضربه کرنر به همراه داشت. دقیقه `69 همکاری عالی بازیکنان رئال مادرید پشت محوطه به رودریگو رسید و این بازیکن بعد از چرخشی خوب ضربه اش را زد که به شکلی خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت. دقیقه `73 موقعیتی باور نکردنی برای رئال مادرید از دست رفت؛ ارسال کروس، ضربه سر راموس با واکنش فوق العاده سومر دفع شد و ضربه برگشتی بنزما به زیر طاق دروازه برخورد کرد و روی خط فرود آمد.

در دقیقه `74 مارکو آسنسیو و آریباس به جای وینیسیوس و رودریگو وارد میدان شدند. در دقیقه `78 برای سومین بار تیر دروازه گلاباخ این بار با ضربه لوکاس وازکز به لرزه در آمد و باز نشد! در نهایت رئال مادرید با ارائه عملکردی درخشان و در ملاقاتی حساس، پیروز شد و صدرنشینی خود را مسجل کرد.

- بایرن مونیخ در ملاقاتی تشریفاتی مقابل لوکوموتیو مسکو پیروز شد و شاگردان هانسی فلیک بالاخره پس از 9 بازی توانستند دروازه شان را بسته نگه دارند. بایرن مونیخ در ملاقاتی که اهمیتی برایش نداشت، بازهم پیروز شد و البته کلین شیت کرد تا اعتماد به نفس به خط دفاعی این تیم برگردد. لوکوموتیو مسکو هم با این باخت، حذف شد و به لیگ اروپا هم نرسید.

بایرن مونیخ 1-0 لوکوموتیو مسکو؛ نیکلاس زوله 63`: ضربه کرنر ارسالی از سوی داگلاس کاستا با ضربه سر نیکلاس زوله همراه شد تا توپ وارد دروازه روس ها گردد.

بایرن مونیخ 2-0 لوکوموتیو مسکو؛ اریک ماکسیم چوپوموتینگ 80`: پاس گنابری، چوپوموتینگ را در موقعیت گلزنی قرار داد و او توپ را به زیر طاق دروازه لوکوموتیو فرستاد.

- نماینده ایتالیا قعرنشین گروه دوم لیگ قهرمانان شد و نماینده اوکراین نیز به لیگ اروپا رفت. اینتر در حالی که به برد احتیاج داشت کار را هجومی شروع کرد و حتی در دقیقه 7 تیر دروازه نماینده اوکراین را لرزاند. نراتزوری در این نیمه بر بازی مسلط بود و شاختار نیز به ضد حملات چشم داشت. 45 دقیقه نخست بدون گل به انتها رسید در حالی که در ملاقات همزمان رئال مادرید با دو گل از گلادباخ پیش بود. اینتر نیمه دوم را نیز با تسلط بر بازی شروع کرد و به شاختار به دنبال استفاده از ضدحملات بود. رویکرد نماینده اوکراین تا دقیقه 65 دفاع-ضدحمله بود اما با تعویض های کاسترو، این تیم بیشتر در ادامه توپ و میدان را در اختیار گرفت. اینتر با تعویض های کونته از دقیقه 80 بر حمله های خود اضافه کرد اما فایده ای نداشت و بازی با نتیجه بدون گل به انتها رسید.

- تیم های سالزبوگ و اتلتیکو مادرید در ملاقاتی حذفی مانند به مصاف هم رفتند. برنده این بازی صعودش را به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا قطعی می کرد؛ نتیجه ای که گل های هرموسو و کاراسکو برای اتلتیکو مادرید به ارمغان آورد تا این تیم پس از بایرن مونیخ به عنوان تیم دوم گروه A به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند. سالزبورگ هم فصل را در لیگ اروپا ادامه خواهد داد.

سالزبورگ 0-1 اتلتیکو مادرید؛ ماریو هرموسو: یانیک کاراسکو از سمت چپ ضربه ایستگاهی را روی دروازه سالزبورگ ارسال کرد و این ماریو هرموسو بود که توانست با ضربه سر خود، گل اول اتلتیکو مادرید را به ثمر برساند.

سالزبورگ 0-2 اتلتیکو مادرید؛ یانیک فریرا کاراسکو: کوریا حرکتی را از جناح راست شروع کرد و با سانتری بلند، توپ را به داخل محوطه جریمه فرستاد. کاراسکو به موقع از راه رسید و با شوتی سر ضرب دروازه تیم اتریشی را برای دومین بار باز کرد.

- سیتیزن ها در آستانه دربی روز شنبه شهر منچستر، یک برد کم دردسر را تجربه کردند. منچسترسیتی با کسب پنجمین برد خود 16 امتیازی شد و به عنوان صدرنشین گروه C راهی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد. در شبی که پپ گواردیولا به عده زیادی از بازیکنان اصلی خود استراحت داده بود ولی با این حال علاقه ای به استفاده از جوانان نداشت، سیتیزن ها یکبار دیگر نماینده فرانسه را با نتیجه 3-0 شکست دادند.

منچسترسیتی 1-0 مارسی؛ تورس (48): محرز پس از دریافت توپ از برناردو به سرعت وارد محوطه جریمه شد و در حالی که در عرض حرکت می کرد، تکل مدافع مارسی توپ را به فران تورس رساند تا این بازیکن از جلوی دروازه و بدون معطلی با یک شوت پای راست، قفل دروازه حریف را باز کند.

منچسترسیتی 2-0 مارسی؛ آگوئرو (77): در پی کرنر ارسالی فودن، مانداندا توانست ضربه سر محکم آکه را دفع کند ولی در برگشت آگوئرو بی درنگ دروازه او را باز کرد.

منچسترسیتی 3-0 مارسی؛ استرلینگ (90): بازیکنان منچسترسیتی پس از پرتاب اوتی در سمت چپ زمین، توپ را با پاس های کوتاه به سمت راست منتقل کردند؛ در آنجا واکر ارسالی زمینی به دهانه دروازه داشت که مانداندا به زحمت جلوی آن را گرفت ولی در برگشت استرلینگ با استفاده از جایگیری بسیار خوب خود، با یک ضربه راحت گل سوم را به نام خود ثبت کرد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 19 دی 1399 بروزرسانی: 19 دی 1399 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 740

به "صدرنشینی رئال مادرید و پیروزی بایرن مونیخ و منچسترسیتی در شب حذف اینتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدرنشینی رئال مادرید و پیروزی بایرن مونیخ و منچسترسیتی در شب حذف اینتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید