راموس مقصد بعدی خود را به هم تیمی هایش گفت

به گزارش لنجان بلاگ، اسطوره باشگاه رئال مادرید ترجیح می دهد به تیمی خاص ملحق گردد.

راموس مقصد بعدی خود را به هم تیمی هایش گفت

به گزارش خبرنگاران، سرخیو راموس که هفته گذشته جدایی اش از رئال مادرید قطعی شد، به نظر می رسد میخواهد برای ادامه دوران حرفه ای خود راهی فرانسه گردد، این در حالی است که در روزهای اخیر گفته می شد که منچستریونایتد دست برتر را در جذب این مدافع اسپانیایی دارد.

بر اساس ادعای برنامه تیمپو دخوئگو از شبکه رادیویی کادنا کوپه اسپانیا، راموس 35 ساله به هم تیمی هایش در رئال مادرید گفته است که در جهت پیوستن به پاری سن ژرمن قرار گرفته است. چندی پیش بود که راموس با فالو کردن (دنبال کردن) بازیکنان پاری سن ژرمن در شبکه اجتماعی اینستاگرام، به شایعه پیوستنش به این تیم فرانسوی دامن زد.

طبق این گزارش؛ پاری سن ژرمن پیشنهاد بهتری نسبت به منچستریونایتد و منچسترسیتی به سرخیو راموس داده است و به همین خاطر در شرایط بهتری نسبت به آنها در جذب این بازیکن قرار داد، اما اگر به هر دلیلی مذاکرات طرفین به نتیجه نرسد، او ترجیح می دهد به منچستریونایتد ملحق گردد تا منچسترسیتی.

اولگنار سولسشایر سخت به دنبال یافتن زوجی مناسب برای هری مگوایر در قلب خط دفاعی شیاطین سرخ است و به این منظور سرخیو راموس را گزینه ای مناسب برای این کار می داند.

راموس که پس از 16 سال از رئال مادرید جدا شد، گفته می گردد باشگاه هایی همچون پاری سن ژرمن، منچستریونایتد، منچسترسیتی، چلسی، میلان و حتی رم نسبت به جذبش علاقه مند هستند.

او که در سال 2005 از سویا به جمع سفیدپوشان مادریدی ملحق شد، در این 16 سال به رئال برای کسب 22 جام مختلف از جمله پنج قهرمانی در لالیگا، دو قهرمانی در جام حذفی اسپانیا و چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا یاری کرد.

راموس در 671 بازی برای رئال به میدان رفت و 101 گل هم به ثمر رساند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 تیر 1400 بروزرسانی: 17 تیر 1400 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 1061

به "راموس مقصد بعدی خود را به هم تیمی هایش گفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راموس مقصد بعدی خود را به هم تیمی هایش گفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید