اوبامیانگ: به 2 دلیل پیشنهاد بارسلونا را رد کردم

به گزارش لنجان بلاگ، ستاره گابنی آرسنال اعتراف کرد که جدی ترین پیشنهادش از بارسلونا بود.

اوبامیانگ: به 2 دلیل پیشنهاد بارسلونا را رد کردم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، از چندی پیش حدس ها درباره آینده پیر امریک اوبامیانگ در آرسنال آغاز شده بود. او از اواخر تابستان وارد سال پایانی قرارداد خود با توپچی ها شد و به همین دلیل شایعات درباره احتمال جدایی او از تیم لندنی و پیوستن به غول های فوتبال اروپا از جمله اینتر و بارسلونا قوت گرفت.

در ابتدا به نظر می رسد که مذاکرات آرسنال و پیر امریک اوبامیانگ برای تمدید قرارداد به بن بست خورده و او قصد دارد از این تیم جدا شود اما در نهایت دو هفته پیش مشخص شد که این ستاره گابنی قرارداد جدیدی با توپچی ها امضا کرده و تا سال 2023 در جمع آنها ماندگار خواهد شد.

اوبامیانگ که با کانال پلاس فرانسه صحبت می کرد، فاش ساخت که از بارسلونا پیشنهادی جدی داشت ولی آن را رد کرد: بله، پیشنهادات مختلفی داشتم به خصوص از بارسلونا. در نهایت تصمیم بر این شد که بمانم و قراردادم را تمدید کنم.

اولین دلیل، میکل آرتتا(سرمربی آرسنال) بود که در دوران قرنطینه بارها با من صحبت کرد. آن روزها وقتی همه در خانه بودیم، او پس از چندین بار گفت و گو در نهایت متقاعدم کرد تا بمانم. آرتتا از پروژه اش برای باشگاه صحبت کرد و برایم همه چیز جذاب بود. آرتتا به من گفت می توانی به یک تیم دیگر بروی و فاتح افتخارات مختلف بشوی ولی می توانی در آرسنال بمانی و میراثی بزرگ از خودت به جا بگذاری.

دلیل دوم، لطف هواداران و حمایت باشگاه بود. از روزی که به آرسنال پیوسته ام، همیشه و همه جا با من همراه بوده اند. تمدید قراردادم به همین سادگی بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 آبان 1399 بروزرسانی: 14 آبان 1399 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 599

به "اوبامیانگ: به 2 دلیل پیشنهاد بارسلونا را رد کردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اوبامیانگ: به 2 دلیل پیشنهاد بارسلونا را رد کردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید