اجرای پروتکل های بهداشتی در واحدهای اقامتی آذربایجان غربی

به گزارش لنجان بلاگ، معاون گردشگری آذربایجان غربی گفت: در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان، بر لزوم تشدید اجرای پروتکل های بهداشتی در واحدهای اقامتی تأکید شد.

اجرای پروتکل های بهداشتی در واحدهای اقامتی آذربایجان غربی

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی، ریتا خضر گفت: در این جلسه اقدامات لازم و پیشگیرانه برای مقابله با شیوع ویروس کرونا و کنترل آن موردبحث و گفتگو نهاده شد.

او اضافه نمود: در این جلسه مقرر شد اجرای پروتکل های بهداشتی در واحدهای اقامتی تشدید شده و نظارت در این مراکز افزایش پیدا کند و پس از بازدیدهای نظارتی از این اماکن در صورت وجود تخلف، این مراکز تعطیل خواهند شد.

معاون گردشگری آذربایجان غربی ادامه داد: همچنین در این جلسه مقرر شد از ظرفیت تشکل ها برای مقابله با این بیماری استفاده گردد تا با همکاری این تشکل ها به مردم در ارتباط با راه های پیشگیری از کرونا آگاهی داده گردد.

او با تأکید بر رعایت اصول پیشگیری و ضدعفونی تأسیسات اقامتی عنوان نمود: یکی از مصوبات این جلسه ارائه خدمات غیرحضوری به مردم و طراحی و چاپ بنر برای مبارزه با این بیماری و نصب آن در ادارات، مکان های عمومی، بانک ها و سایر مکان ها بود.

خضر زاده همچنین گفت: با توجه به نبود استانداردهای لازم در بعضی مهمانسراها، مراکز اقامتی دولتی و زائرسراها، برای جلوگیری از ایجاد هرگونه تجمع، این مراکز در تعطیلات ایام نوروز از پذیرش مسافر خودداری نمایند.

او توضیح داد: نظارت ها از واحدهای اقامتی سطح استان ادامه دارد و همگان موظف به اجرای مصوبات جلسه کمیته گردشگری و فضاهای ورزشی ستاد ملی کرونا هستند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 8 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 238

به "اجرای پروتکل های بهداشتی در واحدهای اقامتی آذربایجان غربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای پروتکل های بهداشتی در واحدهای اقامتی آذربایجان غربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید