تور چین: آمریکا ورود کالاهای چینی از مبدا سین کیانگ را ممنوع نمود

به گزارش لنجان بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، کاخ سفید روز پنجشنبه با انتشار بیانیه ای بیان کرد که جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا قانون پیشگیری از کار اجباری اویغورها را امضا کرد و براساس این قانون واردات کالاهای فراوری شده در منطقه خودمختار اویغور سین کیانگ چین به آمریکا بعد از این ممنوع خواهد بود.

تور چین: آمریکا ورود کالاهای چینی از مبدا سین کیانگ را ممنوع نمود

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

امضای این قانون از سوی رئیس جمهور آمریکا پس از آن صورت می گیرد که مجلس سنا و مجلس نمایندگان نسخه نهایی این لایحه را در اوایل ماه جاری تصویب نموده بودند.

این قانون ورود کالاها، اقلام و فراوریاتی را که مستقیماً در منطقه اویغور سین کیانگ فراوری می گردد، یا به وسیله اویغورها، قزاق ها، قرقیزها و یا تبتی ها در چین ساخته می گردد به آمریکا ممنوع می نماید.

این قانون بعلاوه رئیس جمهور آمریکا را ملزم می نماید تا بعضی مقامات چینی مرتبط با منطقه سین کیانگ را تحریم کند.

قانون مذکور بعلاوه وزیر امور خارجه آمریکا را ملزم می نماید تا طی 90 روز پس از تصویب این قانون، معین کند که آیا کار اجباری و سایر موارد نقض حقوق بشر علیه اویغورها و اقلیت ها در سین کیانگ می تواند به صورت سیستماتیک و گسترده تلقی گردد و در مرحله بعد جنایت علیه بشریت یا نسل کشی به شمار رود یا خیر؟

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 بهمن 1400 بروزرسانی: 9 بهمن 1400 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 1306

به "تور چین: آمریکا ورود کالاهای چینی از مبدا سین کیانگ را ممنوع نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور چین: آمریکا ورود کالاهای چینی از مبدا سین کیانگ را ممنوع نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید