آخرین فرصت شرکت در فراخوان جذب هیات علمی علوم پزشکی؛ امشب

به گزارش لنجان بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- مهلت مجدد ثبت نام در هجدهمین فراخوان جذب و استخدام عضو هیأت علمی پیمانی دانشگاه های علوم پزشکی ساعت 24 امشب به انتها می رسد.

آخرین فرصت شرکت در فراخوان جذب هیات علمی علوم پزشکی؛ امشب

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، با اعلام مرکز امور هیات علمی وزارت بهداشت به دلیل درخواست متقاضیان، فرصت ثبت نام در فراخوان جذب و استخدام عضو هیأت علمی پیمانی در رشته های علوم پایه و بالینی دانشگاه های علوم پزشکی تا سرانجام روز شنبه 18 اردیبهشت ماه 1400 شب تمدید شده است و این مهلت به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

ثبت نام به صورت متمرکز و اینترنتی بوده و ملاک ثبت نام در فراخوان متقاضیان دریافت کد رهگیری است. متقاضیانی که نسبت به ثبت نام و اخذ کد رهگیری اقدام نمایند، در صورت نقص مدارک در فرصتی که به وسیله کاربر دانشگاه به آنان داده خواهد شد می توانند مدارک خود را تکمیل و ارسال نمایند.

در این دوره یک هزار و 801 عضو هیأت علمی جدید در دانشگاه های علوم پزشکی جذب می شوند. از این تعداد 900 نفر در گروه علوم پایه، 893 نفر در گروه بالینی و 8 نفر در گروه عمومی (معارف اسلامی) جذب می شوند. همچنین از میان 900 نفری که برای گروه علوم پایه جذب می شوند تعداد 18 نفر ظرفیت به دکتری تخصصی پژوهشی اختصاص دارد.

شرایط عمومی و اختصاصی جذب و استخدام عضو هیأت علمی پیمانی در دانشگاه های علوم پزشکی در فراخوان اعلام شده است. جذب اعضای هیات علمی بر اساس مجوز سازمان برنامه و بودجه انجام می گیرد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 7 خرداد 1400 بروزرسانی: 7 خرداد 1400 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 999

به "آخرین فرصت شرکت در فراخوان جذب هیات علمی علوم پزشکی؛ امشب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین فرصت شرکت در فراخوان جذب هیات علمی علوم پزشکی؛ امشب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید