یوسفی: امروز با تمام وجود برای طلای دنیا می جنگم

به گزارش لنجان بلاگ، تهران (پانا) - فرنگی کار سنگین وزن ایران که به فینال مسابقات قهرمانی دنیا رسیده است از شرایط خود پیش از فینال ابراز رضایت کرد.

یوسفی: امروز با تمام وجود برای طلای دنیا می جنگم

علی اکبر یوسفی ملی پوش وزن 130 کیلوگرم کشتی فرنگی کشورمان در رقابت های دنیای نروژ در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی در مورد حریفش در ملاقات سرانجامی گفت: در فینال با کشتی گیر روس مبارزه خواهم کرد. کشتی گیری که کمتر از دو ماه پیش در تورنمنت صربستان توانستم مقابل او به رجحان برسم، اما در این دوره از رقابت ها قطعا شرایط بهتری نسبت به مسابقات صربستان دارد که توانسته است به فینال راه پیدا کند و نمی توانم بگویم کار ساده ای در پیش دارم. به هر حال او حالا به ملاقات سرانجامی در رقابت های قهرمانی دنیا راه پیدا نموده است و همین موضوع بیان گر آمادگی و شرایط ایده آل او در این رقابت ها است.

یوسفی در سرانجام گفت: امروز با تمام وجود برای کسب مدال طلای دنیا به روی تشک خواهم رفت و امیدوارم بتوانم با دعای خیر مردم به اولین مدال طلای تاریخ کشتی فرنگی کشورمان در سنگین وزن برسم و دل مردم کشتی دوست کشورمان را شاد کنم. از مردم کشورمان می خواهم دعا نمایند تا بتوانم به این خواسته و هدف برسم تا در کنار هم شادمانی کنیم. بعلاوه امیدوارم سایر ملی پوشان کشورمان هم نمایش خوبی داشته باشند تا بتوانیم در این دوره از رقابت ها برترین نتیجه را به لحاظ تیمی کسب کنیم.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 25 تیر 1401 بروزرسانی: 25 تیر 1401 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 1457

به "یوسفی: امروز با تمام وجود برای طلای دنیا می جنگم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یوسفی: امروز با تمام وجود برای طلای دنیا می جنگم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید