سوریان: خاتمه بعداز 25 سال حال ما را هم پرسیدند!

به گزارش لنجان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، به همت اداره ورزش و هیأت کشتی ری و همچنین مهدی سلگی از پیشکسوتان کشتی شهرری مراسمی با هدف تقدیر از سه قهرمان ارزنده کشتی این منطقه قهرمان پرور برگزار ش.

سوریان: خاتمه بعداز 25 سال حال ما را هم پرسیدند!

بر این اساس در این مراسم از مهدی شربیانی، مهدی سبزعلی و محسن سوریان به عنوان ملی پوشان دهه هفتاد ایران و مدال داران کشتی فرنگی آسیا تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم که با حضور عبداله عزیزی رئیس هیأت کشتی استان تهران و یوسف زاده رئیس اداره ورزش و جوانان شهرری برگزار گشت، محسن سوریان دارنده مدال طلای کشتی فرنگی امیدهای جهان ضمن تشکر از هیأت کشتی و اداره ورزش و جوانان شهرری گفت: پایان بعد از 25 سال مسئولین ورزش شهرری حالم را پرسیدند. تشکر می کنم از این مسئولانی که روی کار آمده اند و به فکر قهرمانان خودشان هستند.

مهدی سبزعلی تنها فرنگی کار طلایی بازی های آسیایی بانکوک نیز گفت: شهرری دارای پتانسیل بالایی در قهرمان پروری است و جا دارد تشکر ویژه ای از مسئولین اداره ورزش و هیأت کشتی داشته باشم.

مهدی شربیانی نایب قهرمان بازی های آسیایی دوحه نیز کشتی شهر ری را با داشتن دو مدال طلای المپیک بسیار مقتدر دانست و آینده خوبی را برای جوانان و نوجوانان کشتی شهرری آرزو کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 بهمن 1399 بروزرسانی: 22 بهمن 1399 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 792

به "سوریان: خاتمه بعداز 25 سال حال ما را هم پرسیدند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوریان: خاتمه بعداز 25 سال حال ما را هم پرسیدند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید