کلکسیونی از جدیدترین و زیباترین مدل تونیک مجلسی

به گزارش لنجان بلاگ، تونیک نوعی لباس بلند و گشاد است که از دیرباز توسط مردان و زنان پوشیده میشد. در اینجا کلکسیون جدیدترین مدل تونیک مجلسی زنانه و دخترانه را ببینید.

کلکسیونی از جدیدترین و زیباترین مدل تونیک مجلسی

تونیک چیست؟

تونیک به لباس بلندی گفته می گردد که از قدیم توسط مردان و زنان پوشیده میشده است. تونیک هایی که امروزه مورد استفاده قرار می گیرند با نوع باستانی آن ها تفاوت بسیار زیادی دارند اما این نوع از لباس هنوز که هنوز است طرفداران خاص خود را دارد و به همین جهت، هنوز انواع تونیک ها با طرح ها و رنگ های متنوعی دوخته و پوشیده می شوند.

در ادامه قصد داریم در مورد اصل و منشا تونیک ها توضیحاتی ارایه داده و انواع مختلف این لباس را به شما نشان دهیم. امیدواریم این مطلب برای شما مفید واقع گردد و بتوانید از مدل های ارایه شده ایده بگیرید.

مبدا کلمه تونیک

کلمه تونیک-tonic از یک کلمه لاتین به نام تونیکا-tonica ریشه می گرد که در واقع اشاره دارد به نوعی پوشش که از گذشته های دور توسط مردان و زنان پوشیده میشد. ریشه کلمه تونیک در اصل به یونان بیزانس بر می گردد، اما این نوع لباس در آن دوران محبویت زیادی نداشت. امابعدها کم کم شهروندان و غیرشهروندان امپراطوری روم موجب محبوبیت این نوع از لباس شدند.

تونیک های باستانی بسیار ساده بودند به همین دلیل، بسیاری از تمدن های دیگر که ارتباطی با رومیان یا یونانیان نداشتند، تونیک ها را تغییر داده و سبک خاص خود از این لباس را شکل دادند.

انواع مدل تونیک

در طول قرون متمادی، چندین نوع مختلف از این نوع لباس طراحی شد. درحالی که با گذر زمان تونیک ها دست خوش تحولات زیادی شدند اما، تغییرات زیادی در ظاهر این نوع لباس رخ نداده است. بیشترین تفاوت، در تونیک هایی دیده می شد که توسط مردم تمدن های مختلف و در سرزمین های مختلف مورد استفاده قرار میگرفت. تونیک های باستانی طراحی بسیار ساده ای داشتند و با گذر زمان، سبک و رنگ آن ها تغییر کرد و از دوره ای، به نمادی از جایگاه و شرایط فرد استفاده کننده از این لباس تبدیل شد.

از جمله انواع مدل تونیک می توان به تونیک رومی، تونیک یونانی، تونیک های قرون وسطی، تونیک های وایکینگ ها، تونیک های قرن 19 و تونیک و دامن اشاره کرد.

خود لباس تونیک را می توان به عنوان لباسی مستقل پوشید یا می توان با شلوار به عنوان یک پیراهن گشاد و آزاد استفاده کرد. خانم ها قبل از خرید لباس تونیکی یا پیراهن تونیکی، باید انواع مختلف را پرو کنند تا ببینند کدام یک از آنها متناسب با هیکل، استایل و سبک شخصی آن هاست.

تونیک را با چه چیزی می توان پوشید؟

تونیک ها بسیار متنوع هستند، و می توان آن ها را با شلوار، شلوارک، لگینگ یا ساپورت و حتی دامن پوشید. از آنجایی که تونیک ها در واقع نوعی تاپ گشاد و مواج محسوب می شوند، پوشیدن آن ها با شلوار ساپورت، جوراب شلواری، شلوار های جین چسب، و دیگر انواع شلوار های تنگ و چسبان، بهترین گزینه خواهد بود.

اگر می خواهید تونیک را با دامن بپوشید، باید مطمین شوید که این دامن چند اینچ بلندتر از تونیک شما باشد.

در ادامه این معرفی اجمالی، به سراغ کلکسیونی از جدیدترین و زیباترین انواع مدل تونیک مجلسی می رویم تا شما را با آخرین مد روز دنیا آشنا کرده و برای انتخاب این نوع از لباس راهنمایی کنیم.

کلکسیون مدل تونیک مجلسی با دامن:

کلکسیون مدل تونیک مجلسی با شلوار:

کلکسیون مدل تونیک مجلسی با جوراب شلواری:

کلکسیون مدل تونیک مجلسی با ساپورت:

گردآوری: مجله اینترنتی خبرنگاران

منبع: setare.com
انتشار: 11 آبان 1399 بروزرسانی: 11 آبان 1399 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 594

به "کلکسیونی از جدیدترین و زیباترین مدل تونیک مجلسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلکسیونی از جدیدترین و زیباترین مدل تونیک مجلسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید