مقصدهای گردشگری ارزان در سال 2017 (قسمت سوم)

به گزارش لنجان بلاگ، بسیاری از ما سفر را به خاطر هزینه های بالای آن به تاخیر می اندازیم یا حتی از آن صرف نظر می کنیم. در حالی که با انتخاب مقصدهای گردشگری ارزان تر می توانیم لذت تماشای سرزمین ها و فرهنگ های متفاوت را تجربه کنیم. در ادامه قسمت های قبلی مقاله، فهرست مقصدهای گردشگری ارزان در سال 2017 را ادامه می دهیم. با خبرنگاران همراه باشید.

مقصدهای گردشگری ارزان در سال 2017 (قسمت سوم)

احتمالا شما هم دوست دارید که یک سفر خارجی را به کشوری با فرهنگ و جاذبه های طبیعی متفاوت تجربه کنید اما به خاطر هزینه های بالا، از این کار صرف نظر می کنید. در ادامه، فهرست مقصدهای دنیاگردی مقرون به صرفه را در گوشه و کنار دنیا دنبال می کنیم.

شهر کبک، کانادا

با سفر به این شهر تماشای می توانید لذت قدم زدن در شهرهای قدیمی اروپا را بدون سفر به اروپا تجربه کنید. حتی بدون سفر به فرانسه می توانید بهترین و لذیذترین غذاهای اصیل فرانسوی را با قیمت های مقرون به صرفه، نوش جان کنید. گشت وگذار و خرید در خیابان های باریک و سنگ فرش شهر قدیم کبک و شرکت در فستیوال زمستانی ماه های ژانویه و فوریه، سفر شما به این شهر زیبای کانادا را به یکی از به یادماندنی ترین سفرهای زندگی تبدیل خواهد کرد.

بوئنوس آیرس

یوئنوس آیرس یکی از مجذوب کننده ترین شهرهای دنیا است که روز به روز بر محبوبیت آن بین دنیاگردان افزوده می شود. با وجود این رشد و محبوبیت روزافزون، هنوز هم قیمت ها در این شهر نسبت به مرکز های کشورهای اروپایی و آسیایی، مقرون به صرفه تر است. کرایه تاکسی نسبتا مقرون به صرفه است و غذاهای بومی و مقرون به صرفه در گوشه و کنار شهر، هر جایی که قدم بگذارید، پیدا می شوند. در بازارهای روز یکشنبه می توانید محصولاتی مانند کالاهای چرمی، اشیای قدیمی، ساعت، زیورآلات و... بخرید.

هائیتی

این جزیره زیبا تمام ویژگی های بی نظیر کارائیبی را در سواحل خود دارد. در ایامی غیر از تعطیلات و اواخر تابستان، پروازهای هائیتی در مقرون به صرفه ترین حالت خود قرار دارند. مهم ترین ویژگی سفر به هائیتی به خصوص در فصل های کم دنیاگرد، این است که کرایه هتل ها تا شبی 50 تا 150 دلار، کاهش می یابد که این هزینه شامل ترانسفر فرودگاهی هم می شود. یکی از بهترین مراکز اقامتی هائیتی، Wahoo Bay Beach است که کوه های سر به فلک کشیده و چشم اندازهای اقیانوسی دارد. با پرداخت دو دلار می توانید از تورهای قایق سواری در حوالی منطقه استفاده کنید. غذاهای دریایی مقرون به صرفه یکی دیگر از ویژگی های مثبت در سفر به هائیتی است.

جزیره سانتا کاتالینا (Santa Catalina)، کالیفرنیا

هزینه هتل ها برای اقامت در این جزیره زیبا بسیار پایین است. به عنوان نمونه، هتل آوالون در مرکز شهر واقع شده است و با اقامت در آن می توانید با پای پیاده به بسیاری از جاذبه های دنیاگردی جزیره سر بزنید. این جزیره یک مقصد دنیاگردی عالی برای طرفداران فعالیت های تفریحی و ورزشی در دل طبیعت است. قایق سواری، غواصی اسکوبا، زیپ لاین، پیاده گردی یا استراحت در ساحل گوشه ای از تفریحات این جزیره است. انتخاب های زیادی برای خرید و غذا خوردن در سانتا کاتالینا وجود دارد. یکی از جاذبه های فرهنگی که تماشا آن را نباید از دست بدهید، موزه جزیره کاتالینا است که تاریخ شگفت انگیز جزیره را به نمایش می گذارد.

اندونزی

اندونزی با در اختیار داشتن بیش از 17 هزار جزیره، مقصدی عالی برای انواع دنیاگردان با سلیقه ها و بودجه های مختلف است. مطمئنا در یکی از این جزیره های زیبا می توانید امکانات اقامتی و تفریحی با توجه به بودجه خودتان پیدا کنید. در سواحل بکر می توانید غواصی را با تجهیزات مدرن تجربه کنید. اهالی این کشور بسیار مهمان نواز هستند و رفتاری محبت آمیز با دنیاگردان دارند. جزایر راجا آمپات ( Raja Ampat )، میراث دنیای یونسکو و یکی از تماشای ترین جاذبه های دنیاگردی اندونزی هستند. در غار Tolomol می توانید نقاشی هایی را که از طریق انسان های اولیه و باستانی کشیده شده است، تماشا کنید.

بلغارستان

کل منطقه بالکان، مکانی مناسب برای سفر مقرون به صرفه است. سفر خود در منطقه بالکان را می توانید از بلغارستان شروع کنید. سواحل دریای سیاه و قله های پربرف، این کشور را به مقصد دنیاگردی ایده آل و مقرون به صرفهی برای ماجراجویی تبدیل کرده اند. علاوه بر امکانات اقامتی مقرون به صرفه، تورهای مقرون به صرفه هم برای گشت وگذار و لذت بردن از جاذبه های دنیاگردی مختلف وجود دارد. شمال بلغارستان، تابستان های گرم و زمستان های سرد دارد، در حالی که جنوب شرقی آن از آب وهوای مدیترانه ای برخوردار است. بیشتر اقلیم این کشور، دارای آب وهوای سرد و کوهستانی است و نواحی ساحلی دریای سیاه نیز آب وهوایی معتدل و مرطوب دارد.

کوزکو ( Cusco )، پرو

بیشتر دنیاگردان، کوزکو را به قصد تماشا ماچوپیچو، به عنوان مقصد سفر انتخاب می کنند ولی علاوه بر ماچوپیچو، شهر باستانی اینکاها، جاذبه های دیگری در این شهر رنگارنگ وجود دارد که بد نیست چند روزی از سفر خود را در آن بگذرانید. علاوه بر جاذبه های فرهنگی و بومی متعدد، امکانات اقامتی زیادی هم در این شهر وجود دارد که قیمت های معقول و مقرون به صرفه ای دارند. منسوجات پرویی، با قیمت های مقرون به صرفه و در رنگ های شاد و مجذوب کننده به فروش می رسند. غذا خوردن در رستوران ها بسیار مقرون به صرفه تمام می شود اگر بدانید که کجا غذا بخورید. رستوران ها در مقایسه با رستوران های اروپا و آمریکا، مقرون به صرفه تر هستند اما غذای خیابانی، بهترین انتخاب برای بیشترین صرفه جویی در سفر است.

گرجستان

این کشور قدیمی اروپایی، توجه دنیاگردان سراسر دنیا را با مجذوب کنندهیت های خاص خود، جلب می کند. چشم انداز ها طبیعی زیبا، فرهنگ متفاوت و سنت های تماشای و غذاهای بومی لذیذ، بخشی از تجربیات بی نظیر سفر به گرجستان هستند. در گرجستان می توانید با پرداخت کمترین هزینه، در بهترین رستوران ها غذا بخورید. برای سفر به گرجستان عجله کنید چون این مقصد دنیاگردی روز به روز بیشتر از قبل در دنیا شناخته می شود و سیل جمعیت دنیاگردان برای بازدید از جاذبه های گرجستان به این کشور سرازیر می شوند.

این کشور در عین حال که چشم انداز ها طبیعی بی نظیر و میراث فرهنگی باشکوهی دارد، یکی از مقرون به صرفه ترین مقصدهای دنیاگردی است.

موزامبیک

یکی از بهترین مقصدهای دنیاگردی مقرون به صرفه در آفریقا، کشور موزامبیک است. امکانات اقامتی مقرون به صرفه در کنار سواحل شنی سفید و اقیانوس لاجوردی، فرصتی بی نظیر برای لذت بردن از چشم انداز ها ساحلی را برای شما فراهم می کنند. غواصی یکی از تفریحات پرهیجان در این کشور است. در موزامبیک با پرداخت کمترین هزینه می توانید مثل میلیونرها زندگی کنید.

دالاس، تگزاس

دنیاگردان معمولا دالاس را از قلم می اندازند اما بد نیست بدانید که این شهر سال گذشته به عنوان مقرون به صرفه ترین مقصد دنیاگردی در آمریکا انتخاب شده است. تفریحات متعدد، غذای عالی و مقرون به صرفه و امکانات اقامتی مقرون به صرفه، این موقعیت ویژه را در دالاس ایجاد کرده است. با کرایه خودرو می توانید به راحتی تمامی جاذبه های شهر را ببینید.

منبع: کجارو / dmarge.com
انتشار: 19 فروردین 1401 بروزرسانی: 19 فروردین 1401 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 1369

به "مقصدهای گردشگری ارزان در سال 2017 (قسمت سوم)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقصدهای گردشگری ارزان در سال 2017 (قسمت سوم)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید