چند ایده سورپرایزی برای کادوی زنانه و مردانه ولنتاین 98 خاص و عاشقانه

به گزارش لنجان بلاگ، خریدن هدیه برای مناسبت های خاص کار چندان آسانی نیست. شما باید سلیقه و احتیاجات طرف مقابل که می خواهید برایش هدیه بخرید را کاملا بدانید و البته این در حالی است که شما تمام سعی تان را می کنید که تا لحظه آخر از قصد و نیت هدیه خریدن شما باخبر نشود. یکی از این مناسبت ها روز ولنتاین است که در سرتاسر دنیا به روز عشق مشهور است و معمولا در این روز بازار کادو دادن و کادو دریافت داغ است. اگر برای ولنتاین امسال در حال برنامه ریزی هستید، نمی دانید که برای هدیه ولنتاین باید سراغ چه ایده هایی بروید و البته نمی خواهید سراغ خرس ولنتاین و شکلات و عروسک قلب و از این دست موارد بروید این مقاله را تا آخر بخوانید. چند ایده سورپرایزی برای کادوی زنانه و مردانه ولنتاین 2020 یا 98 که هم به درد بخور هستند و هم هیچ وقت کهنه و تکراری نمی شوند.

چند ایده سورپرایزی برای کادوی زنانه و مردانه ولنتاین 98 خاص و عاشقانه

انواع دستگاه قهوه ساز

حالا دیگر کمتر کسی است که قهوه دوست نداشته باشد و در خانه قهوه دم نکند. با توجه به خواص بی ئظیر قهوه برای سلامت زنان و مردان علاقه به نوشیدن قهوه چند سالی است که به خصوص در میان نسل جوان بیشتر از گذشته فراگیر شده است. با این تفاصیل به نظر می رسد اگر به دنبال بهترین کادو ولنتاین برای آقایان یا خانم ها می شد به یک دستگاه قهوه ساز فکر کنید. دستگاه های قهوه ساز از موکاپات اسپرسوساز گرفته تا دستگاه های قهوه ساز اتومات در رنج قیمتی متفاوت و در اغلب موارد با قیمت های مناسب برای تهیه یک قهوه خانگی در دسترس هستند و مطمئن باشید طرف مقابل را حسابی شگفت زده و خشنود خواهند کرد. این ایده سورپرایزی کادوی زنانه و مردانه ولنتاین را در صورت امکان دست کم نگیرید. بعضی از انواع دستگاه قهوه ساز یک ست کامل از فنجان و آسیاب قهوه و دستگاه قهوه ساز هستند که انتخاب شما را تکمیل می کنند.

انواع ساعت یا مچ بند هوشمند

در دنیای امروز گجت های هوشمند کم کم دارند به بخشی جدایی ناپذیر از اکسسوری های روزمره به خصوص برای نسل جوان تبدیل می شوند. در بین این گجت های هوشمند انواع ساعت و مچ بند با قابلیت اندازه گیری تعداد قدم ها، ضربان قلب و فشار خون و … و حسگرهای مختلف دیگر در کنار مواردی مثل برقراری ارتباط و کاربردهای دیگر برای استفاده روزمره یک انتخاب بی نظیر و منحصر به فرد برای ایده کادو ولنتاین برای پسر و دختر محسوب می شوند. رنج قیمت این گجت های هوشمند بسیار گسترده و متنوع است و با توجه به نیازهای طرف مقابل و البته بودجه ای که برای این کار در نظر گرفته اید برای ولنتاین امسال می توانید انتخاب های عالی و به درد بخوری داشته باشید.

بهترین کتاب های تاریخ ادبیات دنیا

برای ولنتاین امسال به یک هدیه فرهنگی فکر کنید. به نطر می رسد کتاب به عنوان کادوی ولنتاین کمتر مورد توجه است و یک ایده سورپرایزی مردانه و زنانه برای ولنتاین امسال می تواند باشد. در واقع هدف اصلی از هدیه دادن و هدیه دریافت رساندن نفع مادی یا معنوی به طرف مقابل است و با این چشم انداز چه چیزی بهتر از انتخاب یک کتاب نفیس و ارزشمند. اگر طرف مقابل شما اهل کتاب و کتابخوانی است قطعا با هدیه دریافت یک کتاب از جانب شما بسیار خشنود و راضی خواهد شد. اگر برای خرید کتاب ه عنوان هدیه روز ولنتاین هنوز هم شک و تردید دارید این مقاله را بخوانید. در این بهترین کتاب های رمان تاریخ ادبیات دنیا و خلاصه ای از داستان کتاب های پرفروش دنیا توضیح داده شده است. علاوه بر این می توانید نگاهی به لیست پرفروش ترین کتاب های سال های اخیر هم بیندازید و با توجه به علایق طرف مقابل عمل کنید: مثلا بهترین کتاب های فلسفی یا بهترین کتاب های علمی دنیا.

یک عطر زنانه خوشبو با ماندگاری بالا و قیمت مناسب

از هر چه بگذریم سخن عطر خوش تر است. کمتر کسی را می توانید پیدا کنید که دست رد به سینه یک عطر خوش بو بزند. اگر می خواهید یک عطر زنانه خوشبو برای همسرتان بخرید و در میان هزاران عطر زنانه با بوها و قیمت های مختلف سردرگم شده اید ما برای شما یک پیشنهاد عالی داریم. عطر زنانه Alien EDP پیشنهادی است که هوش از سر هر زنی می پراند. این عطر خوشبو و مشهور از کمپانی فرانسوی تیری مولگر حالا دیگر هواداران پر و پا قرصش را در میان خانم های سرتاسر دنیا به دست آورده است. این عطر زنانه خوشبو و لاکچری که اصلا برای شب های سرد زمستان طراحی شده است و به عقیده کارشناسان عطر و هوادارانش به خوبی در این زمینه پیروز بوده با نت ابتدایی یاس شروع می شود و سپس بوی خوش انواع چوب های جنگلی و عنبر سائل و یاسمن هوش از سرتان می پراند. اگر هنوز هم برای خریدن عطر شک و تردید دارید چند نمونه دیگر از عطرهای زنانه خوشبو با ماندگاری بالا را در این بخوانید.

یک عطر مردانه خوشبو با پخش بوی عالی و قیمت مناسب

برای تهیه یک کادو ولنتاین مردانه ایده خریدن یک عطر خوشبو همیشه راهگشا و کارساز است. برای انتخاب یک عطر مردانه یا زنانه اصل با رایحه مطلوب ابتدا این را بخوانید تا در خرید عطر و ادکلن سرتان کلاه نرود. اگر هم بخواهیم یک عطر خوشبوی مردانه با کیفیت خوب به شما معرفی کنیم یک انتخاب عالی را به شما پیشنهاد می کنیم. اگر همسر یا نامزد شما ورزشکار حرفه ای یا اهل ورزش کردن حتی در روزهای گرم و داغ تابستان است برای شما یک پیشنهاد ویژه داریم. عطر مردانه تابستانی 212 Carolina Herrera با بویی خنک و میوه ای برای ورزشکاران و روزهای گرم تابستان طراحی شده است. رایحه ابتدایی عطر ترکیبی از ادویه، ترنج، گریپ فروت، اسطوخودوس، نت های سبز رنگ و دانه پتی است. کمی که بگذرد، بوی خوش زنجفیل، فلفل سیاه، بنفشه، یاسمن و مریم گلی هوش از سر اطرافیان می پراند تا این که رایحه پایه عطر که بوی بی نظیر چوب صندل، مشک، خس خس، بخور خوشبو، لادن و چوب گایاک همسر شما را به مرد جذاب مهمانی های تابستانی تبدیل می کند.

دستبند چرم و طلا اسم یا ماه تولد زنانه و مردانه

دستبندهای مدل چرم و طلا که در سال های اخیر بسیار پرفروش و محبوب شده اند یک انتخاب عالی برای هدیه ولنتاین مردانه و زنانه هستند. به خاطر اینکه بیشترین جنس این دستبند چرمی است و تکه های نازک طلا در طراحی آن به کار رفته خرید آن مقرون به صرفه و منطقی است. از سوی دیگر به خاطر طراحی تکه های طلا در آن هم ارزش مادی دارند و هم ارزش معنوی. اگر هنوز هم برای خرید کادوی ولنتاین با خودتان کنار نیامده اید و به نتیجه نرسیده اید به این پیشنهاد لوکس و به یادماندنی فکر کنید. دستبندهای چرم و طلا در طرح های سنتی و مدرن با طرح ماه تولد یا طرح اسم و همچنین طرح های کلاسیک مثل فروهر تنوع فراوانی دارند و قطعا برای انتخاب دست تان حسابی باز است.

انواع کادوی ولنتاین زنانه و مردانه

به جز انتخاب های بالا که به احتمال خیلی زیاد طرف مقابل را بسیار خشنود خواهند کرد چندین انتخاب دیگر برای هدیه روز ولنتاین هم وجود دارد که هم به درد بخور هستند و هم هر کسی به آن ها نیاز دارد. از انواع هدفون گرفته تا پاوربانک، عینک آفتابی، انواع شمع معطر، قاب عکس، حوله تن پوش، لباس خواب یا همان روبدو شامبر، ساعت مچی، زیورآلات طلا و نقره در حد وسع شما، گوشی موبایل، انواع دوربین، کیف و لوازم جانبی لپ تاپ و تبلت، کمربند و کیف پول چرم یا رودوشی زنانه و مردانه و … که هر کدام در نوع خود بسیار کاربردی و مفید هستند و فقط جنبه تزیینی ندارند.

ایده های خوشمزه برای ولنتاین، کیک و کاپ کیک خاص و عاشفانه ولنتاین

از جمله هیجان انگیزترین بخش های روز ولنتاین خوردن کیک و شیرینی اغلب به صورت قلب یا کیک هایی با خامه فوندانت قرمز و حتی است. در طرز تهیه کیک ردولوت را توضیح داده ایم که یک کیک ولنتاین خانگی خاص و شیک است. برای ایده دریافت جهت خرید یا درست کردن کوکی و کیک و کاپ کیک عاشقانه و خاص و ایده برای تزیین میز ولنتاین ادامه مطلب را دنبال کنید:

منبع: افق کوروش
انتشار: 17 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 173

به "چند ایده سورپرایزی برای کادوی زنانه و مردانه ولنتاین 98 خاص و عاشقانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چند ایده سورپرایزی برای کادوی زنانه و مردانه ولنتاین 98 خاص و عاشقانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید