پیغام تسلیت موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران برای درگذشت اسماعیل سعادت

به گزارش لنجان بلاگ، روابط عمومی موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران درگذشت استاد اسماعیل سعادت را به جامعه ادبی کشور و اهالی فرهنگ تسلیت گفت.

پیغام تسلیت موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران برای درگذشت اسماعیل سعادت

جهت دریافت خدمات پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری خبرنگاران، روابط عمومی موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران درگذشت استاد اسماعیل سعادت را به جامعه ادبی کشور و اهالی فرهنگ تسلیت گفت.

در متن پیغام تسلیت روابط عمومی این موسسه آمده است:

شنیدن خبر فقدان ادیب صاحب سبک و مترجمی چیره دست و زبان شناسی صاحب نظر، استاد اسماعیل سعادت بسیار تاسف بار است. بی تردید درگذشت ایشان که نقش بسزایی در عرصه ترجمه، زبان شناسی و فرهنگ نویسی داشتند برای اهالی قلم مایه تاثر است.

زنده یاد سعادت در دوران حیات پربار خود توانست با کتاب های در آسمان و فرهنگ آثار؛ معرفی آثار مکتوب ملل دنیا از شروع تا امروز برگزیده نوزدهمین و بیست و یکمین دوره جایزۀ کتاب سال جمهوری اسلامی ایران گردد.

این ضایعه را به خانواده محترم استاد اسماعیل سعادت و تمام کسانی که با آثار ایشان انس داشته اند، تسلیت می گوییم و برای آن مرحوم مغفرت و برای بازماندگان صبر مسالت داریم.

4028/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 2 مهر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 513

به "پیغام تسلیت موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران برای درگذشت اسماعیل سعادت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام تسلیت موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران برای درگذشت اسماعیل سعادت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید