پورشه 928 Restomod؛ یک کلاسیک افسانه ای در دنیای مدرن!

به گزارش لنجان بلاگ، شرکت Nardone Automotive به تازگی خودروی نو پورشه 928 Restomod را با توانایی 400 اسب بخار و بدنه فیبر کربنی معرفی نموده است. هشت نسخه اول این خودرو 480000 یورو قیمت گذاری شده اند و تحویل آن ها در سال 2024 شروع خواهد شد.

پورشه 928 Restomod؛ یک کلاسیک افسانه ای در دنیای مدرن!

به گزارش خبرنگاران، این خودرو برداشتی مدرن از خودروی محبوب GT پورشه است. 928 Restomod در ابتدا به عنوان جانشین نمادین پورشه 911 در نظر گرفته شده بود، اما نتوانست انتظارات را برآورده کند.

نمای بیرونی این خودرو شبیه به یک پورشه 928 معمولی به نظر می رسد. در زیر رنگ طلایی آن، بدنه ای واقع شده است که تقریباً به طور کامل از فیبر کربن ساخته شده است. قوس های چرخ پهن آن از 928 GTS الهام گرفته شده است و درون آن ها چرخ های 18 اینچی قرار دارند. طراحی منحصر به فرد 928 Restomod مسلماً چراغ های جلوی نسبتا کوچک پاپ آپ آن است. قرار گرفتن چراغ ها روی دماغه ای گرد، ما را به یاد پورشه مسابقه ای 928 می اندازد.

928 Restomod در قسمت عقب دارای یک نوار نور LED با عرض کامل و نشان 928 است که بر روی درب عقب نقش بسته است. کابین آن ترکیبی مشابه از طراحی کلاسیک 928 و لمس مدرن را به تصویر می کشد. بیشتر پلاستیک ها با چرم و آلکانترا جایگزین شده اند و یک کلاستر دیجیتال بسیار سبک را در اختیار راننده قرار می دهند. در کنسول میانی این خودرو سیستم مدیریت ارتباطات کلاسیک پورشه، سیستم تفریح اطلاعاتی پورشه که بیشتر در مدل های قدیمی تر به کار رفته است، واقع شده است.

طرح جایگاه Pasha در این مدل به کار نرفته است و جایگاه ها به رنگ قهوه ای طراحی شده اند. این خودرو از قدرت 400 اسب بخار، موتور V8 و گیربکس شش سرعته دستی نو برخوردار می باشد. بعلاوه دارای دیفرانسیل لغزش محدود و سیستم تعلیق الکترونیکی فعال نیز می باشد؛ این دو ویژگی آن را به پورشه 911-beater نزدیک می نمایند. 928 Restomod در فستیوال سرعت گودوود (Goodwood) در انتها ژوئن به نمایش گذاشته خواهد شد.

منبع: motor1

منبع: فرارو
انتشار: 27 تیر 1401 بروزرسانی: 27 تیر 1401 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 1459

به "پورشه 928 Restomod؛ یک کلاسیک افسانه ای در دنیای مدرن!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پورشه 928 Restomod؛ یک کلاسیک افسانه ای در دنیای مدرن!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید