واکنش معاون استقلال به کمک خواننده خارج نشین

به گزارش لنجان بلاگ، معاون باشگاه استقلال بابت کمک مالی فردی که ساکن خارج است، اما هنوز کمک او به حساب بازیکنان خارجی نرفته است واکنش نشان داد.

واکنش معاون استقلال به کمک خواننده خارج نشین

از پروفایل اینستاگرام بهروز ازند دیدن نمایید.

گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، به امیر سلطانی پس از نشست مسئولان چند باشگاه در فدراسیون فوتبال گفت: جلسه خوبی بود. در خصوص پرونده های باشگاه در فیفا و سازمان لیگ صحبت کردیم. نبی و بقیه دوستان پیشنهاداتی داشتند و مدیران باشگاه ها پیشنهادات خود را مطرح کردند. خروجی جلسه خوب بود و امیدوارم در اولین جلسه هیأت مدیره پیشنهادات بررسی شود.

وی در خصوص ممنوعیت استفاده از بازیکنان خارجی گفت: در این مورد صحبتی مطرح نشد. فقط در خصوص نوع قراردادها صحبت کردیم که قراردادها به صورت ریالی باشد و دلار و یورو حذف شود.

معاون باشگاه استقلال در خصوص پرونده های مالی باشگاه استقلال مطرح نمود: یکسری پرونده ها حکم نهایی گرفته اند و دو هفته گذشته نامه ای به فیفا ارسال کردیم تا از منبع مطالبات مان برداشت شود و بقیه پرونده ها به PRC می رود و در آنجا مهلت کافی برای پرداخت بدهی ها را داریم. پرونده جباروف هم جزو همین پرونده هاست.

سلطانی تاکید کرد: خطری استقلال را تهدید نمی کند. با بخش بین الملل فدراسیون صحبت کردیم و قرار است از مطالبات مان در فیفا پرداخت شود.

وی در خصوص پرونده میلیچ گفت: من از این پرونده اطلاعی ندارم، او با مدیرعامل باشگاه در تماس است.

معاون باشگاه استقلال در پاسخ به سؤال خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص تشکر مدیرعامل باشگاه استقلال بابت پرداخت بدهی دو بازیکن خارجی تیم توسط یک خواننده خارج نشین و پرداخت نشدن این بدهی ها، مطرح نمود: در خصوص مصاحبه سعادتمند نمی توانم نظر بدهم. فرایند انتقال در اروپا سه الی 5 روز کاری زمان می برد. از اروپا به خاورمیانه 10 روز زمان می برد و امکان دارد در یکی دو روز آینده این پول به حسابشان بیاید. من معاون ورزشی باشگاه هستم و نمی توانم در خصوص پرداخت ها نظر بدهم.نمی توانم در خصوص کسی که در یک جای دنیا کاری کرده است نظری بدهم.

سلطانی در خصوص کسر قرارداد بازیکنان گفت: یکسری بازیکنان خودشان با توافقی که کرده اند به صورت خیریه قراردادشان را بسته اند.

وی در خصوص شروع شدن لیگ برتر شرح داد: یک بازیکن وقتی از آمادگی خارج می شود 30 روز برای آماده شدن زمان لازم دارد و مسابقات 45 روز به طول می انجامد، 70 روز باید بین فصل ها تعطیل باشد و این مسئله پیچیده ای است و منتظر تصمیم فیفا و AFC هستیم.

معاون باشگاه استقلال در خصوص تاثیر جلسات مدیران با مسئولان فدراسیون گفت: نبی تازه آمده است و این جلسات خیلی به فوتبال کمک می کند.

سلطانی در خصوص درخواست مجیدی برای جذب دستیار، مطرح نمود: مجیدی از همان اول یک دستیار می خواست و قرار است یک دستیار جدید برایش جذب شود و قطعا در قرارداد او دقت لازم را انجام می دهیم.

وی در خصوص مصاحبه های اخیر فرهاد مجیدی گفت: نمی توانم در خصوص صحبت دیگران اظهار نظر کنم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 تیر 1399 بروزرسانی: 20 دی 1400 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 362

به "واکنش معاون استقلال به کمک خواننده خارج نشین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش معاون استقلال به کمک خواننده خارج نشین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید