هیچ ارتباطی بین دانشگاه و حوزه کشاورزی در کشور وجود ندارد

به گزارش لنجان بلاگ، رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: امروز هیچ ارتباطی بین دانشگاه ها با حوزه کشاورزی در کشور وجود ندارد و این باعث شده بازدهی حوزه کشاورزی افت کند.

هیچ ارتباطی بین دانشگاه و حوزه کشاورزی در کشور وجود ندارد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای تحصیلی استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

سید جواد ساداتی نژاد، رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس در تبادل نظر با خبرنگار خبرنگاران، گفت: اکنون دانش در کشاورزی ما نقشی ایفا نمی کند به طوری که خیال می کنیم علم در کشاورزی اثر ندارد.

ساداتی نژاد بیان نمود: امروزهیچ ارتباطی بین دانشگاه ها با حوزه کشاورزی در کشور وجود ندارد و این باعث شده بازدهی حوزه کشاورزی افت کند.

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تمام صادرات کشور به جز حوزه کشاورزی منفی است، بیان نمود: دو طرح اساسی در کمیسیون کشاورزی در مجلس یازدهم اجرا می کنیم تا بخش عمده مسائل کشاورزی حل گردد.

وی در خاتمه گفت: اگر بتوانیم ارتباط بین دانشگاه و کشاورزی را گسترش دهیم این حوزه در کشور می تواند بخش عمده ای از مسائل اشتغال و درآمدزایی را حل نماید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 آبان 1399 بروزرسانی: 4 آبان 1399 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 578

به "هیچ ارتباطی بین دانشگاه و حوزه کشاورزی در کشور وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیچ ارتباطی بین دانشگاه و حوزه کشاورزی در کشور وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید