جشنواره ایده تاپ با رویکرد اقتصاد مقاومتی در استان گلستان برگزار می گردد

به گزارش لنجان بلاگ، سرپرست دانشگاه علمی کاربردی گلستان گفت: جشنواره ایده تاپ در دانشگاه علمی کاربردی استان گلستان با محور صنایع دستی و گردشگری با رویکرد اقتصاد مقاومتی برگزار می گردد.

جشنواره ایده تاپ با رویکرد اقتصاد مقاومتی در استان گلستان برگزار می گردد

به گزارش خبرنگاران از گرگان، امیر احمد دهقانی ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه استان گلستان از برگزاری جشنواره ایده تاپ در استان گلستان با محور صنایع دستی و گردشگری با رویکرد اقتصاد مقاومتی اطلاع داد و گفت: این جشنواره در بهمن ماه برگزار خواهد شد و یکی از اهداف آن شکستن سد محافظ کاری در خلاقیت و توسعه فناوری در دانشگاه علمی کاربردی است.

وی افزایش نوآوری، خلاقیت و کارآفرینی را از جمله اهداف برگزاری این ایده تاپ برشمرد و یادآور شد: با برگزاری این چنین برنامه هایی به دنبال این هستیم که ایده های خوب در بحث های مانند اقتصاد مقاومتی و صنعت گردشگری استان گلستان تقویت گردد.

سرپرست دانشگاه علمی کاربردی گلستان از به کارگیری از افراد ماهر به عنوان مدرس در دانشگاه علمی کاربردی گلستان اطلاع داد و اضافه نمود: در استان گلستان افراد ماهری وجود دارد که می توان از دانش مهارتی آنها در دانشگاه ها بهره جست.

دهقانی با بیان اینکه کد مدرس برای ثبت نام این افراد به زودی فعال خواهد شد، گفت: پایش مدرسان در دانشگاه علمی کاربردی برای افزایش سطح آموزشی در دستور کار قرار گرفته است.

وی گفت: به دنبال این هستیم که بتوانیم فعالیت های آموزشی و دانشگاهی علمی کاربردی استان گلستان را یک مرحله به جلوتر ارتقاء دهیم.

سرپرست دانشگاه علمی کاربردی گلستان از انتخاب دانشگاه علمی کاربردی به عنوان غرفه برتر در نمایشگاه هفته پژوهش گلستان در بخش دانشگاهی اطلاع داد و گفت: در هفته پژوهش کوشش کردیم که دستاوردهای دانشگاه علمی کاربردی را در طی یک سال گذشته به نمایش بگذاریم.

دهقانی یادآور شد: در یک ماه گذشته که به عنوان سرپرست دانشگاه علمی کاربردی منصوب شدم اقدامات خوبی در راستای اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان و گرامیداشت هفته پژوهش انجام شده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 18 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 181

به "جشنواره ایده تاپ با رویکرد اقتصاد مقاومتی در استان گلستان برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره ایده تاپ با رویکرد اقتصاد مقاومتی در استان گلستان برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید