نفتی ها برای برد امروز از جان مایه گذاشتند

به گزارش لنجان بلاگ، منصوریان با اعلام رضایت از بازی امروز نفتی ها با تیم اراک گفت: بازیکنان صنعت برای برد امروز از جان مایه گذاشتند

نفتی ها برای برد امروز از جان مایه گذاشتند

به گزارش خبرنگاران از آبادان ، علیرضا منصوریان سرمربی تیم نفت آبادان در نشست خبری پس از بازی با آلومینیوم اراک گفت: از فرایند بازی راضی بودم و بازیکنان امروز مسلط بازی کردند و برای کسب این برد از جان مایه گذاشتند.

او ادامه داد: بازی تیم بعد از بازی فولاد تغییر کرد و هامونی خوبی شکل گرفت.

او تاکید نمود که محمد طیبی مشکل خاصی به لحاظ بدنی ندارد و از تعویض های امروزش راضی است.

سرمربی صنعت نفت آبادان در ادامه به جلسه با قنبر زاده مسئول ورزش نفت هم اشاره نمود و اضافه کرد: در این جلسه قنبر زاده قول های خوبی به سه تیم نفتی خوزستان داد و شاید اتفاقات خوبی در بند (ج) رخ دهد اما نه در آینده ای نزدیک.

او بعلاوه خواهان شد برای متقاعد کردن فرماندار و مسئولان شهری در راستای گرفتن تایید شورای تامین و پس گرفتن پول باشگاه صنعت نفت آبادان ورود نمایند.

رسول خطیبی، سرمربی تیم آلومینیوم اراک نیز در این نشست خبری گفت: برای برد آمده بودیم، اما امروز نسبت به بازی های قبل ناهماهنگ و بی نظم بازی کردیم ، البته در گل دومی که دریافت کردیم بازی ناجوانمردانه ای به دلیل اعلام نکردن خطا رخ داد که کار درستی نبود ولی در فوتبال چنین مسائلی وجود دارد.

در 15 دقیقه اول آغاز خوبی داشتیم و حتی می توانستیم به گل برسیم و بعد از آن تیم صنعت نفت بود که بازی را در دست گرفت و به کسب موقعیت پرداخت.

او با تمجید از تیم داوری اضافه کرد: بازی امشب اولین باخت ما بود و کوشش ها بر این است که آخرین باخت نیز باشد و بتوانیم در بازی های بعد جبران کنیم.

انتهای پیغام / ه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 14 بهمن 1400 بروزرسانی: 14 بهمن 1400 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 1311

به "نفتی ها برای برد امروز از جان مایه گذاشتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نفتی ها برای برد امروز از جان مایه گذاشتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید