نداریم و نمیتوانیم و نمی گردد در مکتب مدیریت ما جایی ندارد، مدیران کم کار کنار زده خواهند شد

به گزارش لنجان بلاگ، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد فرماندار شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه نداریم و نمیتوانیم و نمی گردد در مکتب مدیریت ما جایی ندارد گفت: مدیران کم کار کنار زده خواهند شد.

نداریم و نمیتوانیم و نمی گردد در مکتب مدیریت ما جایی ندارد، مدیران کم کار کنار زده خواهند شد

دارا کریمی نژاد در جلسه شورای اداری در دهدشت با بیان اینکه مردم، مدیران و رسانه ها باید با همدلی به توسعه یاری نمایند اظهار کرد: با توجه به اینکه روزهای سرانجامی سال است و کرونای جهش یافته مشکلاتی را ایجاد نموده، باید با مدیریت درست اقتصاد و سلامت مردم را در نظر بگیریم.

وی اضافه نمود: تا مردم نخواهند و مدیران نتوانند و رسانه ها فراوری محتوا انجام ندهند باید شاهد افزایش قربانیان کرونا باشیم.

فرماندار کهگیلویه با توجه به شروع ثبت نام شوراها از فردا گفت: ما فرماندار همه جریانات هستیم و هیچ سودگیری به نفع کسی نداریم، اطمینان میدهم هر برگ رای صندوق معادل قطره خون شهید است. اجازه نمیدهیم سلامت انتخابات به خطر بیفتد.

وی اضافه نمود: هر چه انتخابات سالم تر باشد در توسعه هم اثرگذاری آن بیشتر خواهد بود.

کریمی نژاد ثبت نام انتخابات را الکترونیکی عنوان و بیان نمود: لزومی ندارد نامزدها به فرمانداری مراجعه نمایند.

وی خواهان همکاری همه مدیران در انتخابات شد و گفت: نداریم و نمیتوانیم و نمی گردد در مکتب مدیریت ما جایی ندارد. همه باید همکاری نمایند.

کریمی نژاد معوقات سالهای گذشته شهرستان کهگیلویه را یادآور شد و بیان نمود: سرانجام دولت و انتخابات بهترین فرصت برای جذب این معوقات است مدیران سعی نمایند از این فرصت استفاده نمایند.

وی با بیان اینکه بعضی مدیران در سرانجام دولت تحرکی ندارند گفت: تا روز 28 خرداد متوجه شوم مدیری کم کاری می نماید آن را کنار خواهم زد.

فرماندار کهگیلویه اضافه نمود: بنیاد علوی در دیشموک پای کار است اما بعضی مدیران و مدیران کل تحرکی ندارند، اگر بهزیستی اداره کل و شهرستان بیشتر پای کار می آمدند آسیب ها کمتر می شد.

وی از ضمن تشکر از اقدامات اداره منابع طبیعی، از ریاست این اداره به عنوان یکی از مدیران پیروز شهرستان نام برد.

به گزارش خبرنگاران، وی با توجه به واگذاری دو بنای تاریخی بلادشاپور به بخش خصوصی گفت: بنده در جلسه ای در گچساران بودم و به وسیله رسانه ها متوجه شدم، از تفاهم نامه ای که بنده در جریان آن نیستم می ترسم، مدیرکل میراث فرهنگی در مورد نحوه واگذاری این ابنیه ها شفاف سازی کند، اگر این واگذاری ها عالمانه است فتبارک الله، در غیر اینصورت باید اعلام جرم و پیگیری گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 فروردین 1400 بروزرسانی: 11 فروردین 1400 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 893

به "نداریم و نمیتوانیم و نمی گردد در مکتب مدیریت ما جایی ندارد، مدیران کم کار کنار زده خواهند شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نداریم و نمیتوانیم و نمی گردد در مکتب مدیریت ما جایی ندارد، مدیران کم کار کنار زده خواهند شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید