مسابقه ملی ایده های برتر در حوزه انرژی در دانشگاه تبریز برگزار می گردد

به گزارش لنجان بلاگ، اولین دوره مسابقه ملی ایده های برتر در حوزه انرژی از سوی انجمن های انرژی نو و محیط زیست، دانشکده مکانیک و با همکاری مدیریت امور اجتماعی دانشگاه تبریز برگزار می گردد.

مسابقه ملی ایده های برتر در حوزه انرژی در دانشگاه تبریز برگزار می گردد

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، اولین دوره مسابقه ملی ایده های برتر در حوزه انرژی از سوی انجمن های انرژی نو و محیط زیست، دانشکده مکانیک و با همکاری مدیریت امور اجتماعی دانشگاه تبریز برگزار می گردد.

گفتنی است، این دوره مسابقه ملی با موضوع انرژی های نو و تجدید پذیر، محیط زیست و حفاظت از آن، صنعت آب و بحران کم آبی، اقتصاد و جهش فراوری، صرفه جویی و بهینه سازی انرژی، صادرات انرژی و نگاه بین المللی، تغییرات رویکرد انرژی در مواجهه با موضوع کرونا و ... برگزار می گردد.

آثار در قالب پوستر اینفوگرافیک یا پروپوزال با توضیحات مناسب به وسیله ایمیل به آدرس [email protected] و آیدی @RenewableEnergyTbz دریافت و آثار برگزیده نیز 17 خردادماه سال جاری توسط اعضای هیئت علمی دانشکده مهندسی مکانیک اعلام خواهد شد.

گفتنی است؛ اولین دوره مسابقه ملی ایده های برتر در حوزه انرژی، همراه با اهدای جوایز نقدی و معرفی طرح های قابل اجرا به مرکز رشد و نوآوری دانشگاه تبریز به خاتمه خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 402

به "مسابقه ملی ایده های برتر در حوزه انرژی در دانشگاه تبریز برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقه ملی ایده های برتر در حوزه انرژی در دانشگاه تبریز برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید