مرتنس بازی اینتر - ناپولی را از دست داد

به گزارش لنجان بلاگ، رسانه های ایتالیایی از غیبت هافبک هجومی بلژیکی تیم فوتبال ناپولی در بازی خانگی این تیم مقابل نراتزوری خبر داده اند.

مرتنس بازی اینتر - ناپولی را از دست داد

به گزارش خبرنگاران، شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت که دریس مرتنس، هافبک هجومی تیم فوتبال ناپولی به دلیل مصدومیت از ناحیه ران مجبور به ترک اردوی آبی پوشان سن پائولو شده و به کشورش بلژیک برگشته است. به این ترتیب او بازی فردا شب (دوشنبه) تیمش را از دست خواهد داد.

مصدومیت مرتنس در حالی است که لیست مصدومان تیم تحت هدایت جنارو گتوسو پیش از این هم بلند بالا بود و شامل بازیکنانی مانند کالیدو کولیبالی و نیکلا ماکسیموویچ می شود. حتی این احتمال وجود دارد که گتوسو نتواند از سباستیانو لوپرتو در کنار کاستاس مانولاس در قلب خط دفاعی ناپولی اسفتاده کند.

طبق اعلام اسکای اسپورت ایتالیا، مرتنس که مصدومیتش عضلانی است تا اواسط هفته آینده به تمرینات ناپولی بازنخواهد گشت.

ناپولی در حالی به مصاف اینتر می شود که اکنون در جدول رده بندی سری A در جایگاه هشتم واقع شده است و 11 امتیاز با آخرین سهمیه ایتالیا در لیگ قهرمانان اروپا که فعلاً در اختیار رم است، فاصله دارد.

این نخستین باری است که گتوسو و آنتونیو کونته به عنوان سرمربی با یکدیگر روبه رو خواهند شد. بازی تیم های فوتبال اینتر و ناپولی از ساعت 23:15 فردا (دوشنبه) به وقت تهران آغاز می شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 55

به "مرتنس بازی اینتر - ناپولی را از دست داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرتنس بازی اینتر - ناپولی را از دست داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید