بونوچی بازی ایتالیا مقابل لهستان را از دست داد

به گزارش لنجان بلاگ، مدافع میانی تیم فوتبال یوونتوس نمی تواند آتزوری را در پنجمین بازی این تیم در مرحله گروهی لیگ ملت های اروپا همراهی کند.

بونوچی بازی ایتالیا مقابل لهستان را از دست داد

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، لئوناردو بونوچی مدافع میانی تیم فوتبال یوونتوس به دلیل مصدومیت عضلانی نمی تواند تیم ملی ایتالیا را در بازی امشب (یکشنبه) مقابل لهستان در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ ملت های اروپا همراهی کند.

پس از آنکه روبرتو گالیاردینی هافبک اینتر به دلیل نامشخص بودن نتیجه تست کرونایش شانس همراهی آتزوری را از دست داد حالا روبرتو مانچینی یکی دیگر از مهره های کلیدی اش را برای دو بازی پیش رو مقابل تیم های لهستان و بوسنی از دست می دهد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

گویا مصدومیتی که سبب شده بونوچی بازی های تیم ملی کشورش در هفته جاری را از دست دهد، همان آسیب دیدگی او از ناحیه عضله نزدیک کننده است که در نیمه دوم بازی هفته گذشته یوونتوس مقابل لاتزیو رخ داد. بونوچی به سبب همین مصدومیت بازی قبلی تیم ملی ایتالیا که یک مصاف محبت آمیز با استونی بود را هم از دست داد و با آن پیروزی تعداد بازی های بدون شکستش را به 20 مورد افزایش داد.

بونوچی در گفت و گو با شبکه رای اسپورت گفت: من می خواستم به هر قیمت که شده خودم را به تیم ملی برسانم، اما متأسفانه نتوانستم. در این 20 روز اخیر کوشش کردم و خیلی به خودم فشار آوردم که این شامل بازی مقابل لاتزیو هم می گردد که در آن احساس ناراحتی می کردم. متأسفانه درد پایم بیشتر از آن است که اجازه دهد بازی کنم و به همین دلیل هم مجبورم توقف کنم. باید به تورین برگردم و ببینم که ریکاوری ام چقدر طول می کشد.

تیم ملی ایتالیا امشب (یکشنبه) از ساعت 19:45 به وقت تهران میزبان لهستان خواهد بود، لهستانی که با هفت امتیاز - یک امتیاز بیشتر از آتزوری - صدرنشین گروه نخست لیگ A است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 آبان 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 626

به "بونوچی بازی ایتالیا مقابل لهستان را از دست داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بونوچی بازی ایتالیا مقابل لهستان را از دست داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید