تور مجارستان ارزان: مجارستان هم از نقض مصوبات بروکسل به وسیله لهستان حمایت کرد

به گزارش لنجان بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، در پی افزایش اختلافات میان لهستان و اتحادیه اروپا، ویکتور اوربان نخست وزیر مجارستان هم طی سخنانی خواهان احترام بروکسل به حاکمیت مستقل اعضای اتحادیه اروپا شد.

تور مجارستان ارزان: مجارستان هم از نقض مصوبات بروکسل به وسیله لهستان حمایت کرد

با ما سفر کنید و با تور مجارستان ارزان از کشور جذاب اروپایی دیدن کنید و شهر زیبای بوداپست مجارستان را ببینید.

بر اساس این گزارش، در پی صدور حکم دادگاه قانون اساسی لهستان مبنی بر لغو قانون وضع شده از سوی مجلس اروپا که با قوانین داخلی این کشور در تناقض بود، نخست وزیر مجارستان هم از این اقدام دادگاه قانون اساسی لهستان استقبال کرد.

این در حالیست که اورزلا فون درلاین رئیس کمیسیون اروپا امروز در مورد این اقدام دادگاه قانون اساسی لهستان ابراز تأسف نموده و گفت اتحادیه اروپا تمامی کوشش خود را برای اطمینان از رجحان قوانین اتحادیه اروپا در برابر قوانین ملی اعضای این اتحادیه به کار خواهد بست.

گفتنی است دو کشور مجارستان و لهستان با انتقاد گسترده از قوانین وضع شده از سوی اتحادیه اروپا مانند به رسمیت شناختن حقوق همجنسگرایان، موضوع مهاجرت و پناهندگی، از اجرای آن سر باز زده و این دست مصوبات اتحادیه اروپا را ناقض قانون اساسی خود دانسته اند؛ موضوعی که منجر به ایجاد تنش کم سابقه در روابط میان این دو کشور با بروکسل شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 1196

به "تور مجارستان ارزان: مجارستان هم از نقض مصوبات بروکسل به وسیله لهستان حمایت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور مجارستان ارزان: مجارستان هم از نقض مصوبات بروکسل به وسیله لهستان حمایت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید